چندی قبل دختر جوانی سراسیمه به اداره پلیس رفت و از مأمور قلابی به اتهام آزار و اذیت و پخش عکس و فیلم های خصوصی‌اش در فضای مجازی شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: دو ماه قبل برای انجام کاری به خیابان پاسداران رفتم. در حال عبور از خیابان خلوتی بودم که چند پسر جوان مزاحم شدند. سعی کردم از پسران مزاحم فاصله بگیرم، اما آنها دست‌بردار نبودند، به طوری‌که عصبانی شدم و با فریاد خواستم رهایم کنند که مرد جوانی با خودروی شاسی‌بلند نزدیک شد. او پیاده شد و خودش را پلیس معرفی کرد و پسران مزاحم را فراری داد. من از آن مرد که رفتار مؤدبانه‌ای داشت، تشکر کردم. او گفت احتمال دارد پسران مزاحم دوباره به سراغ من بیایند به همین دلیل خواست سوار ماشین او شوم تا مرا در خیابان اصلی پیاده کند. از آنجایی که فکر کردم واقعاً مأمور پلیس است، اعتماد کردم و سوار شدم. بعد از طی مسافتی ناگهان تغییر مسیر داد. او با تهدید از من فیلم گرفت و بعد از سرقت Stealing پول و‌ طلاهایم، تهدید کرد اگر اعتراض کنم و موضوع را با کسی در میان بگذارم، عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

او به همین روش چند بار از من پول گرفت. تهدید‌ها و اخاذی‌های مأمور قلابی ادامه داشت تا اینکه درخواست تازه‌ای را مطرح کرد. او از من خواست لباس‌های شیک بپوشم و کنار خیابان بایستم و سوار خودروهای گرانقیمت عبوری شوم تا بتواند در پوشش پلیس وارد شود و از رانندگان اخاذی کند، اما مخالفت کردم و این بار تسلیم خواسته او نشدم تا اینکه متوجه شدم عکس‌های مرا برای بستگانم ارسال کرده است. او شماره تلفن بستگانم را از تلفن همراه من برداشته بود و از طریق فضای مجازی عکس‌های مرا ارسال کرده بود. بستگانم همه از من توضیح می‌خواستند و من هم مجبور شدم به اداره پلیس بیایم و شکایت کنم. با طرح این شکایت، مأموران پلیس آگاهی خیلی زود مرد مأمور‌نما را که میلاد نام دارد، بازداشت کردند.

میثم در بازجویی‌ها جرم Crime خود را انکار کرد. وی گفت: مدتی قبل با شاکی دوست شدم. ما با هم ارتباط داشتیم و با رضایت به خانه من رفت و آمد داشت تا اینکه مبلغ 20 میلیون تومان به او قرض دادم. مدتی بعد خواستم بدهی‌اش را پس بدهد، اما او زیر بار نرفت و من هم عکس‌هایش را برای بستگانش فرستادم تا مجبور شود طلب مرا پرداخت کند. تحقیقات درباره ادعاهای شاکی و متهم از سوی مأموران پلیس ادامه دارد تا زوایای پنهان این حادثه Incident بر ملا شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 279911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟