فرار رییس دزدان  خانه های اعیانی در شمال تهران از زندان پلیس + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل بود که مردی به اداره پلیس رفت و از سرقت Stealing میلیاردی در خانه‌اش خبر داد. 
شاکی در توضیح ماجرا گفت: من تاجر هستم و خانه‌ای بزرگ در یکی از خیابان‌های شمالی تهران دارم. چند روز قبل همراه خانواده‌ام برای مسافرت به ویلای خودم  در شمال کشور رفتم. وقتی از مسافرت برگشتیم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدیم که حکایت از دستبرد سارقان به خانه‌ام داشت. سارقان در خانه‌ام را تخریب کرده‌بودند و تمامی پول‌ها، دلارها، سکه‌ها و طلاها و ظروف قیمتی‌ام را که حدود 100 میلیون تومان قیمت داشت، سرقت کرده بودند.
با طرح این شکایت، پرونده به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 برای شناسایی سارقان در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت. در حالی که بررسی‌های تخصصی نشان می‌داد، سارقان باند حرفه‌ای هستند که بدون گذاشتن هیچ ردپایی دست به سرقت می‌زنند مأموران با چندین شکایت مشابه روبه‌رو شدند که همگی حکایت از آن داشت سارقان با سرقت از خانه‌های بالای شهر چندین میلیارد تومان به جیب زده‌اند.
یکی از شاکیان که مرد کارخانه‌داری بود، گفت: همراه خانواده‌ام در مسافرت بودم و وقتی به تهران برگشتم دیدم در خانه‌ام تخریب شده و سارقان به خانه‌ام دستبرد زده‌اند. سارقان تمامی اموال با ارزش و طلا و جواهرات‌‌مان را که 2 میلیارد تومان ارزش داشت، سرقت کرده بودند. مأموران در ادامه تحقیقات برای شناسایی سارقان با 28 شکایت مشابه روبه‌رو شدند که طبق گفته شاکیان سارقان 24 میلیارد تومان از خانه‌های آنها سرقت کرده‌اند. 
در حالی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می‌شد، مأموران در سرقت‌های خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌ها به رد پای سارق حرفه‌ای و سابقه‌داری رسیدند که مدتی قبل از بازداشتگاه پلیس موفق به فرار Escape شده بود.
بررسی‌ها نشان داد، سارق حرفه‌ای که بهروز نام دارد، مدتی قبل همراه پنج‌زندانی دیگر با تخریب هواکش بازداشتگاه با لباس زندانی از بازداشتگاه پلیس به روش فیلم‌های هالیوودی موفق به فرار شده است. همچنین مشخص شد، پنج‌نفر از سارقان فراری مدتی بعد شناسایی و دستگیر شده‌اند، اما سارق حرفه‌ای هنوز فراری است. در نهایت مأموران در تحقیقات تخصصی موفق شدند، بهروز را در یکی از شهرهای شرقی ایران که قصد داشت همراه همسرش از مرز خارج شود، دستگیر کنند.
متهم در بازجویی‌ها ابتدا منکر سرقت شد، اما وقتی با دلایل و مدارک روبه‌رو شد، به 100 فقره سرقت از خانه‌های ویلایی و آپارتمان اعتراف کرد. وی گفت: ما یک باند 19 نفره شامل 18 مرد و یک زن بودیم. ما معمولاً در تیم‌های سه تا چهار نفره اقدام به سرقت از خانه‌های بالای شهر می‌کردیم و طلاها و سکه‌های سرقتی را هم، عضو زن باند به فروش می‌رساند. ما بیشتر اموال با ارزش و طلا و جواهرات و سنگ‌های قیمتی، برلیان و عتیقه سرقت می‌کردیم و بعد از فروش هم پول آن را بین 19 عضو تقسیم می‌کردیم. اعضای باند همه با اموال سرقتی وضع مالی خوبی پیدا کردند و من خودم با پول‌های سرقتی خودروی خارجی خریدم. وی در بازجویی با شکایت از مالخری گفت: مدتی قبل از خانه‌ای مقداری سنگ‌های قیمتی سرقت کردیم، اما وقتی به مالخر دادیم، مدعی شد سنگ‌ها ارزش زیادی ندارد و بابت آن چند میلیون به ما داد، اما بعد متوجه شدیم، سنگ‌ها ارزش میلیاردی دارد به همین دلیل به سراغش رفتیم و خواستیم پول ما را بدهد، اما او تهدید کرد که ما را به پلیس لو می‌دهد. پس از اعتراف سر دسته باند مأموران بقیه اعضای باند را شناسایی و بازداشت کردند. متهمان همگی مقابل قاضی رستمی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 به جرم Crime خود اقرار کردند. متهمان به زودی پس از تکمیل تحقیقات در دادگاه محاکمه می‌شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

پسر ۱۶ ساله پس از تهدید به خودکشی با پیرزن ۷۱ ساله ازدواج کرد!+ عکس

لحظه هولناک مرگ و زندگی یک دختر جوان زیر کامیونی در فردیس+ فیلم

رسوایی‌های اخلاقی فوتبالیست و مربی مشهور

حرکت شرم آور عربستان با پیکر معروف‌ترین شهید منا

وحشت آفرینی 3 جوان در آبادان / همه چیز در بازار شیطان رو شد + عکس

خودکشی دختر 15 ساله از روی پلی در لاهیجان / او روی خودرو افتاد و...

وحشت برای مسافران هواپیمای ماهان در روی باند+ عکس

دعوای شدید خانواده قاتل و مقتول مقابل زندان رجایی شهر

واقعیت ماجرای اخراج دانشجویان دانشگاه شیراز از خوابگاه چه بود؟

مرگ هولناک جوان 25 ساله در میدان ولیعصر

عملیات غواصان کلاه کج ارتش در عمق 60 متری سد کرج/پسری در سد گمشده است

رفتار بی رحمانه یک پزشک با بیمار +فیلم

فرار ریسس دزدان خانه های اعیانی در شمال تهران از زندان پلیس + عکس

مرگ تلخ خواهر قهرمان المپیک در جاده هراز

بیماری هاری 4 نفر را در سیستان و بلوچستان قربانی کرد

سرنوشت نامعلوم سرباز گمشده درحمله تروریستی میرجاوه/دلیلی نیست این سرباز زنده نباشد + عکس

یکسال از ابهام در پرونده پزشکی کیارستمی گذشت

مرد جوان سر نامزدش را در حمام برید+ تصاویر

قطع دست برای دزدی که به خانه قاضی پرونده اش در تهران دستبرد زد + عکس

ارتباط صمیمی مسعود با زن بابا او را پای چوبه دار برد + عکس

مجازات شدید مرد شیطان صفت توسط زنان در ملاء عام + فیلم و عکس

رفیق صمیمی شوهرم در رفت و آمدهایش به خانه ما کاری کرد که شوهرم مرا طلاق داد

بلای وحشتناکی که بر سر دختر تنها در خانه پدرش در کرمان آمد

عکس یک دختر مشهدی جنجالی راه انداخت که پدرش دست به قتل زد

 

کدخبر: 279082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟