پدرم با زنان غریبه ارتباط داشت اما وقتی فهمیدم مادرم را طلاق می دهد، کنترلم را از دست دادم و ... + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از سی و یکم مرداد 92 به دنبال پیدا شدن جنازه ابراهیم 46ساله در بیابان های رمز آباد در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.

تحقیقات پلیسی آغاز شده و ماموران به اختلاف های دنباله دار ابراهیم و همسر 40 ساله اش به نام عصمت پی برده بودند که این زن لب به اعتراف گشود و به کشتن Killing همسرش با همدستی دختر 20ساله اش روناک و پسر 16ساله اش محسن اعتراف کرد .

در حالی که روناک و محسن همدستی در جنایت Crime را پذیرفته و در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاده بودند عصمت ادعای تازه ای مطرح کرد و گفت محسن دست به جنایت زده است. محسن نیز مشارکت در قتل Murder را پذیرفت.

در آن جلسه هیات قضایی عصمت را به قصاص و محسن را طبق ماده 91 قانون Law مجازات اسلامی جدید که امتیازی نسبت به قانون پیشین برای محکومان زیر 18 سال که ماهیت جرم Crime انجام شده و یا حرمت آن را درک نکرده اند و یا در کمال عقل آنها شبهه وجود دارد در نظر گرفته است، به پرداخت دیه و 5 سال زندان Prison محکوم کرد. روناک نیز به اتهام معاونت در قتل به 3 سال زندان محکوم شد.این حکم اما در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و تایید نشد. به این ترتیب پرونده برای از سرگیری تحقیقات به شعبه ویژه اطفال دادگاه کیفری فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه چهارم به ریاست قاضی Judge اصغرعبداللهی و با حضور یک مستشار تشکیل شد عصمت به دفاع پرداخت و منکر دست داشتن در جنایت خانوادگی شد. وی گفت: با آنکه شوهرم با زنان زیادی در ارتباط بود و به من و فرزندانم خرجی نمی داد، ولی من با او اختلاف زیادی نداشتم و هیچ وقت تصمیم به قتل او نگرفتم. پسرم خودش به تنهایی نقشه قتل پدرش را کشید و اجرا کرد. شوهرم صبح بیدار شده بود که محسن از پشت سر به او حمله کرد و گلویش را گرفت. سپس با چاقو چندین ضربه به شکم او زد. وقتی شوهرم جان سپرد من و محسن و دخترم از ترس جنازه را به بیابان های رمزآباد بردیم و آنجا رها کردیم.باورکنید من و رناک از رفتار محسن شوکه شده بودیم و بعد از این ماجرا با محسن دعوا کردیم.

وی ادامه داد : من قبل از اینکه پلیس به ماجرا پی ببرد تحت تاثیر حرف های پسرم به او قول دادم اگر پلیس به ماجرا پی برد همدستی در قتل را گردن بگیرم. من برای نجات پسرم از قصاص ، به دروغ گفتم که چندین ضربه چاقو به شوهرم زده ام. اما حالا می گویم بی گناهم.

سپس محسن که در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می‌شود به دفاع پرداخت و خودش را عامل قتل پدرش معرفی کرد.

وی ادامه داد : به خاطر رفتارهای بد پدرم نقشه قتل را کشیدم و خودم به تنهایی آن را اجرا کردم. از بد رفتاری های پدرم خسته شده بودم.شب قبل از این ماجرا او بار دیگر سر غذا با مادرم درگیر شد. او با زنان زیادی در ارتباط بود و قصد داشت مادرم را طلاق دهد. صبح که بیدار شد قصد داشتم او را تهدید کنم تا دست از بد رفتاری بردارد. به همین خاطر برای ترساندن او چاقو برداشتم اما پدرم شروع به داد و فریاد کرد که با هم درگیر شدیم و من چند ضربه چاقو به او زدم. وقتی مادرم بیدار شد و سعی کرد مانع درگیری شود یک ضربه چاقو هم به دست او زدم. مادر و خواهرم در این ماجرا دستی نداشتند. آنها برای اینکه من را از مجازات قصاص رها کنند به دروغ به همدستی در قتل اعتراف کردند.

وقتی نوبت دفاع به روناک که گفت: دانشجوی ترم سوم رشته حقوق بودم که برادرم پدرم را کشت و من هم به زندان افتادم . وقتی پدر و برادرم با هم درگیر بودند من از ترس بیهوش شدم. باور کنید دستی در این قتل نداشتم. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

جوان شیطان صفت پای چوبه دار درکرج توبه کرد و ...

سیامک دستمزد مرا به زنم می داد تا اینکه او درباره زنم حرفهای زشتی زد و من ...

پایان شوم آخرین قرار دختر و پسر کرجی در پارک چیتگر

علت جنجالی مرگ بهروز شهرکی

قاضی عالی رتبه پشت میز قضاوت درگذشت + عکس

فیلم لحظه آماده شدن مرزبانان ناجا قبل از عملیات + عکس

آزار هولناک نوید کوچولو توسط ناپدری اش در حمام +عکس 14+

حجت با تهدید چاقو مرا به کمربندی آزادگان برد و ... / مهسا مدام می گفت ارتباط پنهانی مان را به زنم می گوید که ... + عکس

حکم عجیب برای 2 افغانی شیطان صفت در تهران / نگار 22 ساله را به طبقه دوم فروشگاه بردند و ...

اگر خودرویتان را در استان فارس یا مرکزی سرقت کردند؛ اینجا را ببینید

فیلم لحظه تیراندازی مرگبار در یک عروسی را ببینید / رسمی که خاطره تلخ برجای گذاشت

سقوط مشکوک و مرگبار زن 23 ساله از ساختمانی در الهیه

اقدام زشت خواهرزن در خانه داماد

قتل دوست صمیمی در جاده شمال به خاطر ارتباط پنهانی با زن او+ عکس

انفجار وحشت آور در ملاصدرا تهران

من در تلگرام با مهناز آشنا شدم او از من خواست به کرج بروم و...

حمله تروریستی به رئیس جمهور خنثی شد

سقوط درخت روی اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر+ عکس

آزار و اذیت دختر جوان توسط مربی فوتبال معروف!

فوری / کشف لانه لوازم جاسوسی در شمال تهران / سپاه وارد عمل شد

 

کدخبر: 278580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟