فرمانده پلیس رامیان با تکذیب شایعه سرقت مسلحانه گفت: سرقت شب گذشته در حوزه شهرستان رامیان مسلحانه نبوده و سرقت به عنف بوده است.

سرهنگ دوم علی اکبر بای صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره شایعات مطرح شده در رسانه ها درباره انجام سرقت Stealing مسلحانه بامداد امروز در این شهرستان، اظهار داشت: سرقت شب گذشته در حوزه شهرستان رامیان مسلحانه نبوده و سرقت به عنف بوده است.

وی افزود: شب گذشته بین روستای قره قاچ و جنگل دلند خانواده‌ای کرمانی که قصد رفتن به گرگان را داشتند در حاشیه جاده توقف می‌کنند. همسر راننده برای گرفتن آب از صندوق عقب ماشین پیاده می‌شود که در این هنگام یک دستگاه موتور که 2 نفر راکب داشته و این صحنه را از فاصله نزدیک دیده بودند از روبرو به ماشین نزدیک می‌شوند.

بای خاطرنشان کرد: راکبان موتورسوار به قصد ربودن ماشین به خانواده فوق نزدیک شده و با راننده درگیر می‌شوند و پس از ضرب و جرح راننده علاوه بر ماشین طلاهای همسر وی را نیز می‌ربایند. راکبان موتورسوار پس از مقاومت راننده و همسر وی در حالی که اسلحه شکاری تک‌لول داشتند با سلاح سرد راننده را تهدید می‌کنند اما تیراندازی انجام نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان گفت: در این مجادله خانم راننده سمند و فرزند وی نیز جراحت برمی‌دارند که در تماس تلفنی با اورژانس راننده به بیمارستان گنبدکاووس انتقال پیدا می‌کند وسارقان موتورسوار ماشین و طلاهای خانواده را با خود می‌‌برند.

بای افزود: پس از اطلاع پلیس Police شهرستان رامیان از موضوع بلافاصله طرح مهار جهت دستگیری اجرایی شد و کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان بسته شده و سارقان که خود را گرفتار دیدند ماشین را در حاشیه جاده رها کرده و تنها با طلاها فرار Escape می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی، چهره‌نگاری و بررسی دوربین‌های جاده‌ای و ترافیکی برای شناسایی مجرمان در دست اقدام جهت دستگیری است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟