چندی قبل زن جوانی به مأموران پلیس خبر داد که سه‌پسر جوان او را فریب دادند و به وی تعرض کرده‌اند. او در شرح ماجرا گفت: مدتی بود که قصد داشتم یک خودروی هیوندای کوپه‌زرد رنگ بخرم. یکی از دوستانم پسری به نام سجاد را معرفی کرد و گفت که پدر سجاد صاحب نمایشگاه ماشین است. وقتی با سجاد تماس گرفتم و مشخصات ماشین را دادم، گفت که خودرویی با همین مشخصات در نمایشگاه دارند. قرار شد که من را به نمایشگاه ببرد تا ماشین را بخرم. ابتدا خودروی 206 خود را فروختم. آن روز 5 هزار دلار، 370 هزار تومان پول نقد و دسته‌چک و کارت‌های عابربانکم را برداشتم و با آژانس به طرف محل قرار که در شرق تهران بود، حرکت کردم.
وقتی به محل قرار رسیدم، سجاد و دو نفر از دوستانش که سوار پراید بودند از راه رسیدند. بعد سوار ماشین آنها شدم و حرکت کردند تا اینکه خودرو مقابل ساختمانی چند طبقه توقف کرد. سجاد گفت که مدارک هیوندا داخل آپارتمانش است و از من دعوت کرد به خانه‌اش بروم که قبول کردم. وقتی وارد شدم متوجه شدم که سجاد و دوستانش نقشه‌ای شوم دارند. آنها به زور به من تعرض کردند و پول و دلارهایم را سرقت Stealing کردند. سجاد تهدیدم کرد که  شکایت نکنم وگرنه من را می‌کشد. بعد از خانه بیرون رفتم و سوار یک ماکسیما شدم و از راننده خواستم من را به خانه‌ام برساند، اما متوجه شدم که آن مرد هم نیت بدی دارد. هر طور که بود خودم را نجات دادم و به اداره پلیس آمدم.
بعد از مطرح شدن شکایت، سه‌متهم به دستور قاضی سجادمنافی‌آذر شناسایی و بازداشت شدند. آنها در بازجویی‌ها گفتند که حرف‌های زن جوان دروغ است. سجاد در شرح ماجرا گفت: من می‌خواستم روی بدنم خالکوبی کنم. یکی از دوستانم مهسا را به من معرفی کرد که با او تماس گرفتم و قرار شد به خانه‌ام بیاید و خالکوبی را انجام دهد. آن روز حین خالکوبی بدنم درد گرفت و منصرف شدم. بعد درباره ماشین حرف زد و اصرار داشت مقداری پول به او قرض بدهم که قبول نکردم. او عصبانی شد و خانه را ترک کرد و حالا هم مدعی شده به او تعرض کرده‌ایم. کارآگاهان که متوجه تناقض‌گویی مهسا شده بودند، بار دیگر از وی تحقیق کردند.
زن جوان در نهایت حقیقت را فاش کرد و گفت: پدر سجاد وضع مالی خیلی‌خوبی دارد و من می‌خواستم از او پول بگیرم که پرداخت نمی‌کرد. من هم عصبی شدم و برای اینکه از او انتقام بگیرم، این شکایت را مطرح کردم. بعد از ثبت اظهارات زن جوان پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 277688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟