روز اول بهمن‌ماه سال قبل بود که قاضی منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس مأموران پلیس از مرگ مشکوک مرد جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل مرد جوانی به نام ابراهیم در حوالی خیابان سراج در شرق تهران زیر‌چرخ‌های خودروی نیسان‌آبی‌رنگی به شدت زخمی شده است و بعد از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

یکی از شاهدان گفت: عامل حادثه Incident مردی به نام ارسلان است. او ابراهیم را عمدی زیر‌‌چرخ‌های خودرواش به قتل رساند و فرار Escape کرد. ارسلان برنج فروش است. یک‌سال قبل یک‌میلیون و 900 هزار تومان به ارسلان پول دادم تا برای من از شمال برنج بیاورد. به غیر از من، ابراهیم هم 900 هزار تومان به او پول داده بود تا برایش برنج بیاورد، اما او هر روز بهانه می‌گرفت. در این مدت من و مقتول چند بار به سراغش رفتیم تا برنج یا پول‌مان را بگیرم، اما بهانه می‌آورد تا اینکه امروز یکی از دوستانم گفت با ارسلان در خیابان سراج قرار گذاشته است و از ما خواست به آنجا برویم و پولمان را از او بگیریم. پس از این بلافاصله من و مقتول همراه پسرم و یکی از بستگانم به محل قرار رفتیم که متوجه شدیم ارسلان داخل خودرواش کنار خیابان توقف کرده است. ارسلان وقتی ما را دید تصمیم به فرار گرفت که ابراهیم جلو خودرواش ایستاد تا مانع فرار او شود، اما ارسلان با خودرو او را زیر گرفت و فرار کرد.

مأموران پلیس در جریان بررسی‌های بعدی مخفیگاه متهم را در روستایی در شمال کشور شناسایی و او را بازداشت کردند. متهم صبح دیروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. او با انکار قتل گفت: من برنج‌فروش هستم. حدود یک‌سال قبل یکی از مشتریانم به نام ستار 3 ‌میلیون و 300 هزار تومان از من برنج خرید، اما پولش را نداد. ستار مدعی بود که از او کلاهبرداری کرده‌اند و از من برای پرداخت بدهی‌اش مهلت گرفت. مدتی بعد ستار 500 هزار تومان به حساب من واریز کرد و درخواست برنج کرد و من هم برای او برنج فرستادم تا اینکه بار دیگر 2 میلیون تومان نقدی از من برنج خرید، اما چند روز بعد با من تماس گرفت و گفت برنج‌های من مرغوب نیست و من هم برنج‌هایم را پس گرفتم و به او گفتم بابت بدهی‌اش حساب می‌کنم. ستار اصرار داشت پول برنج‌ها را پس بدهم، اما من از او طلب داشتم به همین دلیل به او پولی ندادم. او خیلی ناراحت بود تا اینکه روز حادثه همراه یکی از دوستانش با من قرار صوری گذاشت. وقتی سر قرار رفتم آنها مرا به شدت کتک زدند و من هم از ترس سوار خودروام شدم و فرار کردم که متوجه نشدم با ابراهیم که از مشتریانم بود، تصادف Crash کرده‌ام. وی در پایان گفت: من به ابراهیم بدهکار بودم، اما اصلاً قصد قتل او را نداشتم. ستار هم در جلسه بازجویی گفت: متهم دروغ می‌گوید ما با نقشه قبلی نرفتیم به همین دلیل خودرومان را آن طرف خیابان پارک کردیم وگرنه می‌توانستیم طوری پارک کنیم که راه فرار او را سد کنیم. او روز حادثه عمدی ابراهیم را زیر گرفت و فرار کرد. برادر مقتول هم که در دادسرا حاضر بود به خبرنگار ما گفت: متهم سابقه تصادف مرگبار دارد. او سال 91 تصادف مرگباری داشت که دیه پرداخت کرد و این بار هم قصد صحنه‌سازی دارد. در پایان متهم با قرار بازداشت موقت برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی منافی‌آذر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اعترافات تروریست داعشی در آبادان

با دوستم مینا در حال درس خواندن بودیم که مصطفی کلید را به در آپارتمان اندخت و ... +عکس

فیلم لحظه دستگیری شاکر هدوله مسئول اطلاعات داعش + عکس

حمل گاو با خودروی سواری + عکس

شرور معروف تهران پارس از ترس زندان غش کرد!

پنبه حلیم در گلوی مردی در رودهن گیر کرد !

مادر زنم مدام می گفت اگر سمیه را به پسرخاله اش می دادم ...

دردسر ارتباط کثیف مستاجر زن با پسر صاحبخانه

دستگیری کوچولوی 51 ساله در مشهد

دستگیری یک تروریست داعشی در ماهشهر / اعتراف به آتش زدن 2 مسجد

عروس جوان به خاطر رفتار ناشایست پدر شوهرش را به زندان انداخت!

توطئه برای همسر سوم! / سهیلا با مرد غریبه به کردستان رفت و ...

بلایی وحشتناکی که بر سر دزد ناموس در جاده روستایی آمد + عکس

لب خوانی زن و شوهر در دادگاه خانواده تهران برای ادامه زندگی! + عکس

اعتراف به قتل پدر در سن 10 سالگی / افشین حالا 27 ساله است و...+عکس

تبهکاری های شبانه 5 جوان و یک زن در پاتوق حبیب + عکس

پر احساس ترین مراسم ازدواج دختر و پسر 5 ساله +عکس

بلایی که سر زن حامله روی ریل راه آهن آمد + فیلم

مرد جوان پس از ازدواج دوست دختر قبلی اش را به بیابان برد و ...+ عکس

دردسر کادو های عقدکنان برای عروس 15 ساله!

زن رمال در طلسم کارت خوان گرفتار شد!

90 ماه زندان و 111 ضربه شلاق مجازات کتک زدن بازرس دامپزشکی

لحظه تکان دهنده از کودکی نجات یافته از دست داعش + عکس

بعد از طلاق مرد میانسال که از اقوام بود موی دماغم شد و ...

نجات معجزه آسای کودک 2 ساله از داخل یک چاه + تصاویر

انفجار در نزدیکی ایستگاه مرکزی قطار در بروکسل+ فیلم و تصاویر

مادری که به اشتباه دختر قاتل را 30 سال بزرگ کرد! + تصاویر

پسر ۱۲ ساله شرور خطرناک شرق تهران را مات کرد!

نوعروس 17 ساله: از دست شوهرم شب ها تا صبح بیدارم ...

دستگیری مسئول اطلاعات داعش در موصل/این مرد گنجینه اطلاعات است

 

کدخبر: 274926 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟