کشف 75 قطعه از وسایل هیتلر شخصی در آرژانتین/یک مرد در آرژانتین می گوید آدولف هیتلر است + تصاویر دیدنی

پلیس اینترپل با همکاری ماموران ویژه پلیس آرژانتین موفق به کشف 75 قطعه از وسایل متعلق به هیتلر شدند که سالها درون دیوار پشتی کتابخانه ای در آرژانتین پنهان شده بود.

در مجموعه یافت شده ابزار اندازه گیری دورسر و وسایل پزشکی در کنار تندیس هایی از هیتلر و اسناد یافت شده است. در این مجموعه نفیس و با ارزش عینک های طبی درون جعبه های کوچک جاسازی شده است. به گفته پلیس Police آرژانتین این مجموعه یکی از نفیس ترین مجموعه های کشف شده از هیتلر در طول تاریخ است.

پیدا شدن اشیاء عتیقه

پیدا شدن اشیاء عتیقه

بنا بر گزارش های پلیس پس از کشف آثار هنری غیر قانونی در یک گالری و دستگیری یک مظنون پلیس این خانه اسرارآمیز را پیدا کرده است. صاحبخانه در این خانه که درحومه شهر بوینوس آیرس قرار داشته است سالها از این ابزار نگهداری کرده است.
سخنگوی پلیس Police در این ارتباط گفت که نشانه های زیادی ا زنماد نازی ها از جمله صلیب شکسته هیتلر در میان این ابزار دیده می شد. این خانه دارای کلکسیونی بزرگ و اسرار آمیز است.

پیدا شدن اشیاء عتیقه

پیدا شدن اشیاء عتیقه
«پاتریشیا بولریچ وزیر امنیت آرژانتین در این باره گفت:« نخستین تحقیقات روشن کرد که این ابزار اصل هستند. در کنار ابزار عکس هایی نیز دیده می شد. اسباب بازی، ساعت کلاسیک، جعبه و اقلام همه متعلق به هیتلر بوده اند.»

پیدا شدن اشیاء عتیقه

پیدا شدن اشیاء عتیقه

پیدا شدن اشیاء عتیقه

پیدا شدن اشیاء عتیقه

«نستور رونکالیا» رئیس پلیس فدرال آرژانتین در این باره گفت:« تحقیقات درباره این مجموعه زمانی آغاز شد که تعدادی آثار هنری کشف شد که منشاء غیر قانونی داشتند و در یک گالری در بوینوس آیرس به فروش رسیده بودند.قطعه ها همه اصل بوده و به نظر می رسد برخی از آنها به سرقت Stealing رفته و در مخفیگاه خانه نگهداری شده اند. فرضیه ای وجود دارد که نشان می دهد یک مرد یهودی – آرژانتینی این ابزار را پس از پایان جنگ جهانی دوم به آرژانتین آورده اما در حال بررسی چگونگی دست یابی افراد پرونده به این ابزار هستیم .»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 274822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟