این مرد در خیابان خارک تهران به روی پلیس اسلحه کشید و ...+ فیلم گفتگو و عکس
حجم ویدیو: 34.21M | مدت زمان ویدیو: 00:04:04

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز 6 فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 129 جامی در جریان سرقت Stealing مسلحانه از مرد دلارفروش در میدان فردوسی قرار گرفتند و ماموران زمانیکه در محل حاضر شدند با صحنه هولناکی روبرو شدند.
مرد دلار فروش هدف چند گلوله قرار گرفته بود که خیلی زود وی به بیمارستان منتقل شد و تحقیقات پلیسی برای بررسی جزئیات این تیراندازی هولناک کلید زده شد.
در این مرحله ماموران اداره یک پلیس Police آگاهی تهران پای در بیمارستان گذاشته و مرد دلار فروش را هدف تحقیق قرار دادند که مشخص شد مردی سوار بر پراید در نقش مامور ابتدا دستور داده تا علیرضا سوار بر خودرویش شود و سپس به بهانه دیدن دلارها و پول های مرد دلار فروش دستور می دهد تا دلارها را در اختیارش قرار دهد که در این مرحله علیرضا به رفتارهای راننده پراید مشکوک شده و می خواهد که کارت شناسایی مرد جوان را مشاهده کند.
راننده پراید در این مرحله اقدام به اسلحه کشی کرده و ابتدا گلوله ای به علیرضا شلیک کرده و در ادامه بین آنها درگیری صورت می گیرد و در این مدت خودوری پراید با چند خودروی دیگر تصادف Crash کرده و در خیابان خارک متوقف می شود.
ماموران در گام بعدی پی بردند که متهم ابتدا از سوی ماموران پلیس راهور خلع سلاح شده اما وی که دو اسلحه همراه خود داشته با تهدید موفق به فرار Escape از صحنه سرقت شده است.
تحقیقات پلیسی برای دستگیری عالم این تیراندازی ادامه داشت که علیرضا روز 16 فروردین ماه روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 برای دستگیری قاتل The Murderer مسلح وارد عمل شدند و خیلی زود ماموران با اقدامات فنی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در قزوین شدند.
بدین ترتیب عامل جنایت Crime که دو مرد دلار فروش دیگر را به این شیوه هدف دستبردهایش قرار داده بود روز 27 خرداد ماه در مخفیگاهش دستگیر شد.

گفتگو با قاتل مرد دلار فروش
امین 36 ساله که به خاطر قتل Murder دستگیر شده است به آرامی و چهره ای خونسرد از ماجرای قتل پرده برداشت.
سابقه داری؟
نه
به چه جرمی دستگیر شدی؟
قتل
ماجرای قتل چطور بود؟
فروردین ماه امسال بود و با توجه به اینکه در رسانه ها اعلام شده بود که دلار فروشی در خیابان جرم Crime محسوب می شود و تحت پیگیری قرار می گیرد و شنیده بودم که پلیس آگاهی افرادی را در همین مورد دستگیر کرده است تحت عنوان مامور اداره مبارزه با قاچاق Contraband ارز، دلار فروشی را در میدان فردوسی سوار بر خودرویم کردم. ابتدا گفتم که به سمت پلیس آگاهی می رویم و در کنار خیابان توقف کردم و سپس از او خواستم تا همه وسایلش را برای صورت جلسه در اختیار قرار دهد که وی از من درخواست کارت شناسایی کرد که از او خواستم بعد از نوشتن صورت جلسه کارت شناسایی را در اختیارش قرار می دهم که ناگهان دیدم وی چاقو از جیبش بیرون کشید و من اسلحه را از لباسم بیرون کشیدم که مانع درگیری شوم که ترسید و با هم درگیر شدیم و در حالیکه اسلحه بین ما میچرخید دو گلوله به دست من شلیک شد و چند گلوله به مرد دلار فروش شلیک شد. سپس مرد دلار فروش فرمان خودرو را چرخاند و خودرو با برخورد با خودروی دیگر متوقف شد.
پلیس راهور در صحنه تیراندازی حضور داشت؟
بله، مرد دلارفروش را از خودرو پیاده کردند و از آنها خواستم سوئیچ خودرویشان را در اختیارم قرار دهند تا به کسی آسیب نرسانم، چون ترسیده بودم و از صحنه فرار کردم.
چند گلوله به مرد دلارفروش شلیک کردی؟
در آن صحنه نمی دانم، چون اسلحه وقتی آماده شلیک باشد با خوردن روی زمین نیز تیراندازی صورت می گیرد و من گلوله ای شلیک نکردم و نمی دانم چطور این افتاقات رخ داد.
اسلحه را از کجا تهیه کردی؟
سال 94 در سفر به سلیمانیه عراق با مردی آشنا شدم که اسلحه می فروخت که پس از هماهنگی با وی و پس از یک ماه اسلحه به دستم رسید.
اسلحه را برای چه خریدی؟
23 سال قبل خواهر کوچک من توسط خانواده مادری ام ربوده شدند و همراه مادرم به خارج از کشور قاچاق شد و این اتفاق هیچ وقت فاش نشد و این اسلحه را تهیه کردم تا اینکه روزی که با این افراد روبرو می شوم به من پاسخ دهند که چرا دو عضو خانواده ام را از من گرفتند.
علت ربودن خواهرت چه بوده؟
به خاطر اختلاف پدر و مادرم بود.
سرقت های دیگری انجام دادی؟
2 یا 3 سرقت دیگر بدون استفاده از اسلحه و در پوشش پلیس انجام دادم.
بعد از قتل چه شد؟
نزدیک به 3 ماه در عذاب و بدبختی زندگی می کردم تا اینکه دستگیر شدم.
فکر می کردی دستگیر شوی؟
قطعا هر کار خلافی آخر و عاقبتش زندان Prison است.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر و بازسازی صحنه جنایت با دستور بازپرس ایلخانی در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

معلمان"خوشگل" جذب آموزش و پرورش می‌شوند!

مرد شیطان صفت 2 دختر تهرانی را مخفیگاهش برد و ...+عکس

مادری که به اشتباه دختر قاتل را 30 سال بزرگ کرد! + تصاویر

شناسایی عامل اصلی بوی بد در خاش / فرد متخلف دستگیر شد+ عکس

کتک خوردن گنده لات شیطان صفت از دست پسر 12 ساله/ پسرک از دست این ابلیس گریخت

دستگیری مسئول اطلاعات داعش در موصل/این مرد گنجینه اطلاعات است

توضیح پلیس درباره داعشی بودن یک زن بوشهری!

له شدن دختر 5 ساله زیرچرخ‌های کامیون

پیدا شدن سه ماده مخدر در جسد بازیگر سرشناس

زن حامله زیر چرخ های قطار مترو خودکشی کرد + فیلم

سارق پول عروس خانم پدر شوهرش بود

قاتل مدیر موسسه آرمان دستگیر شد

استخدام زیباترین دختران برای پلیس راهنمایی و رانندگی +عکس

انهدام باند فساد و فحشا / در سالن ماساژ آقایان چه می گذشت؟

این زن را می شناسید / او مردان پولدار را به خانه اش می برد و ...+عکس

وقتی دو مرد را در وضعیت بد بالای سرم دیدم دیگر همه چیز تمام شد و ...

قتل دختر 17 ساله با زبان روزه! +عکس

عکس صحنه به هلاکت رسیدن و جسد فرمانده سرکرده گروهک انصار الفرقان+تصاویر

ابو حارث داعش به همراه 50 فرمانده این گروهک در حمله موشکی سپاه کشته شدند

 

کدخبر: 274548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟