به گزارش خبرنگار ما، 25 فروردین ماه مرد طلافروشی وارد اداره پلیس شد و گفت چند روز قبل زنی به نام پردیس همراه دخترش وارد مغازه‌ام شد و سفارش ساخت یک دستبند داد. او شماره تماسش را به من داد و قرار شد که نمونه ساخته شده دستبند را برایش تلگرام Telegram کنم. پردیس چندبار دیگر به مغازه‌ام آمد و گفت که زنی مطلقه است که به تنهایی زندگی می‌کند. او گفت که چند ازدواج ناموفق داشته‌است و از من دعوت کرد تا برای آشنایی بیشتر به خانه‌اش بروم که قبول کردم. امروز وقتی واردخانه شدم ناگهان دو مرد غریبه وارد شدند. یکی از آنها ظرفی به دست داشت که گفت داخلش اسید است. او گفت اگر 40 میلیون تومان به آنها ندهم، اسید را به رویم خواهد ریخت. آنجا بود که فهمیدم در دام پریس گرفتار شده‌ام و راه فراری هم ندارم. من بیش از یک میلیون تومان در حسابم نداشتم که کارتم را به آنها دادم. از شاگرد مغازه‌ام هم درخواست پول کردم که او هم یک میلیون تومان به حسابم ریخت.

خواستم 2میلیون تومان را بگیرند و رهایم کنند که قبول نکردند. بعد با برادرم تماس گرفتم و درخواست پول کردم که حرفم را جدی نگرفت و گوشی را قطع کرد. دو مرد خشن که از رسیدن به پول ناامید شده بودند، کتکم زدند و 50 میلیون تومان سفته و برگه‌ای مشروط به پرداخت 50 میلیون تومان برای موعد 26 فروردین گرفتند. بعد برهنه‌ام کردند و در کنار پردیس از من فیلم گرفتند.آنها تهدید کردند اگر پول را پرداخت نکنم یا درباره ماجرا با پلیس حرف بزنم باید منتظر منتشر شدن فیلم‌هایم باشند. بعد از آن توانستم از خانه وحشت خارج شوم.

بعد از مطرح شدن شکایت، تیمی از مأموران پلیس آگاهی به دستور قاضی منافی آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی در این باره تحقیق کردند. کارآگاهان با راهنمایی شاکی خانه مورد نظر را که متعلق به ناپدری پردیس بود، شناسایی و دو متهم را بازداشت کردند. مأموران پلیس در پارکینگ ساختمان یک خودروی پژو 405 کشف کردند که مدتی قبل از مقابل خانه مردی به نام کامران سرقت Stealing شده بود. زن جوان روز گذشته به دادسرای امور جنایی منتقل شد و به قاضی منافی آذر گفت که اتهام آدم‌ربایی و اخاذی را قبول ندارد. او توضیح داد: مرد طلافروش وقتی متوجه شد که مطلقه هستم، مدام مزاحم می‌شد و درخواست دوستی می‌کرد. او در نهایت درخواست ازدواج داد و برای آشنایی بیشتر او را به خانه ناپدری‌ام دعوت کردم. آن روز هم در حال حرف زدن بودیم که ناگهان ناپدری‌ام و دوستش از راه رسیدند و شاکی را کتک زدند و یک میلیون تومان از او گرفتند.

کامران، مالک خودروی سرقت شده هم که به جلسه دعوت شده بود، گفت که پردیس همسر صیغه‌ای من بود. او توضیح داد: پردیس سه ازدواج ناموفق داشت و از هر ازدواج هم صاحب فرزندی شده است. کامران گفت: مدتی قبل مردی ناشناس با من تماس گرفت. آن مرد مدعی شد که پردیس او را به خانه‌اش کشانده و 20 میلیون تومان از او اخاذی کرده است. من از حرف‌های آن مرد متوجه شدم که این زن به این شیوه از مردها اخاذی می‌کند به خاطر همین او را ترک کردم. او درباره سرقت خودرو‌ هم گفت: من سواری پژو را از پردیس به صورت وکالتی خریدم و سند را به نام زدم، اما خودرو مقابل خانه‌ام سرقت شد تا اینکه پلیس به من خبر داد آن را در خانه پردیس کشف کرده است. به دستور بازپرس تحقیقات بیشتر از متهمان در جریان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار از دست ندهید:

چرا سپاه مرکز تروریست ها را هدف حمله موشکی قرار داد؟ + فیلم و نقشه حمله

محسن با نسرین پشت تپه رفته بودند که من آن صحنه را دیدم و ...

عکس لحظه شلیک موشک / حمله موشکی سپاه به دنبال اقدامات شرورانه تکفیری ها در تهران بود + فیلم و جزئیات

صاحبخانه وقتی تازه داماد نبود سراغ نوعروس رفت و ...

دستگیری ‌تروریست‌های داعش در قزوین؟!

برج‌ساز تهرانی نیم میلیارد تومان داد تا اعدام نشود + عکس

زنم را به بیابان بردم و در یک چاله خاک کردم ! + عکس

خطوط دفاعی داعش فروپاشید

اشتباه فاحش سردخانه بیمارستان امام رضا / جسد پدر شهید اشتباهی خاکسپاری شد!

سرویس خصوصی ام بود و پس از یک درخواست دیگر او را ندیم تا اینکه ...

عاشق سمیه شده بودم که فهمیدم او با دوستم هم ارتباط دارد و ...

بلایی که سر کودک 5 ماهه ورزشکار معروف در هتل آمد!

کشته شدن نوزاد در آغوش پدر + عکس

قتل پدر هنگام عبادت!

کشته شدن دختر 18 ساله در پارک آبی+ عکس

خرید و فروش سوالات امتحانی نهایی دوره دبیرستان در تلگرام+ عکس

مرد 2 زنه و ارتباط شوم دو زن با یکدیگر در خانه هنرمندان!

نقشه شیطانی زن جوان و پدر خوانده اش برای مردان بولهوس

اشک پشیمانی پسر جوانی که در حالت مستی قاتل شد+ عکس

نجات نوزاد از شکنجه‌گاه با شکایت مادربزرگ

احضار رئیس بیمارستان 39 سال پس از حادثه مرگبار

اشک‌های سوزناک مادر یک قاتل در دادگاه + عکس

فوری / سیلی محکم موشکی ایران به تروریست‌ها در سوریه/ سپاه انتقام حمله تروریستی تهران را گرفت

تجمع خونین اهالی آق‌دره در معدن طلا /13 نفر زخمی شدند + عکس

عجیب ترین موجود دریایی! + تصاویر بارنکردنی

اولین فیلم منتشر شده از شلیک موشک سپاه به مقر فرماندهی تروریست‌ها+ فیلم

 

کدخبر: 274227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟