به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یک سال پیش جنایت هولناکی در شهرستان جهرم در استان فارس رقم خورد. آن روز جوان مسلح درحالی‌که یک قبضه کلاشنیکف همراه خود داشت وارد خانه‌ای در این شهر شد و دختر جوان خانواده و مادر او را به رگبار بست و گریخت. همسایه‌ها با اطلاع از حادثه Incident پلیس را خبر کردند و مأموران وقتی به آنجا رسیدند که مادر و دختر جانشان را از دست داده بودند. دختر کوچک خانواده که شاهد این جنایت هولناک بود در همان تحقیقات اولیه هویت قاتل The Murderer را فاش کرد و گفت که او دامادشان بوده است. اما این مرد با چه انگیزه‌ای دست به جنایت زده بود؟
بررسی‌های پلیس از این حکایت داشت که قاتل جوان شرور است. او 2سال پیش، زمانی که به تازگی با دختر جوان خانواده قربانیان عقد کرده بود به جرم Crime شرارت و قاچاق Contraband اسلحه دستگیر و از سوی دادگاه به تحمل 2سال حبس محکوم شد و به زندان Prison افتاد. به‌دنبال این ماجرا، نامزدش که پی به شرارت‌های وی برده بود تصمیم گرفت از این مرد جدا شود و به همین دلیل بود که پس از مدتی با حضور در دادگاه درخواست طلاق کرد.
دادخواست او در جریان بود که داماد خانواده پس از تحمل حبس از زندان آزاد شد و وقتی فهمید که دخترموردعلاقه‌اش قصد جدایی از او را دارد عصبانی شد و تصمیم به انتقام‌جویی گرفت. او روز حادثه درحالی‌که مسلح به سلاح گرم بود به خانه پدرزنش رفت و همسرش و مادر او را به ضرب گلوله به قتل Murderرساند.
با این اطلاعات دستور بازداشت داماد جنایتکار صادر و تحقیقات برای به دام انداختن او شروع شد اما هیچ‌کس از مخفیگاه وی خبر نداشت. آنچه در این مرحله از تحقیقات به‌دست آمد اینکه او پس از جنایت به کوه‌ها و ارتفاعات استان گریخته و زندگی مخفیانه‌ای در پیش گرفته بود.
حدود یک سال از این حادثه گذشت و سرنخی از مرد جنایتکار به‌دست نیامد تا اینکه مأموران پلیس دریافتند مردی که خود را خفاش شب معرفی می‌کند، شبانه در نقاط خلوت شهر جهرم به مردم حمله کرده و با تهدید اسلحه از آنها اخاذی می‌کند. مأموران در جریان تحقیقات متوجه شدند که خفاش شب در حقیقت همان داماد فراری است که علاوه بر اخاذی از مردم دست به ایجاد رعب و وحشت در منطقه و خرید و فروش مواد‌مخدر می‌زند. این مرد حتی برایفرار Escape از دست مأموران به سوی آن ها تیراندازی هم کرده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که پس از شرارت‌هایش در مناطق مختلف جهرم راهی کوه‌های اطراف شهر شده و در آنجا مخفی می‌شود.
سردار احمدعلی گودرزی، رئیس پلیس Police استان فارس گفت: با شناسایی هویت متهم تحقیقات برای به دام انداختن او شروع شد. پس از هماهنگی با  مقام قضایی و یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، شامگاه دوشنبه مخفیگاه این مرد شناسایی شد و مأموران راهی آنجا شدند و در یک عملیات پلیسی موفق شدند متهم را که قصد فرار داشت به ضرب گلوله از پای درآورند. سردار گودرزی ضمن تقدیر از سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسیجیان و مأموران نیروی انتظامی که در این عملیات حضور داشتند گفت: هلاکت این شرور باعث بازگشت آرامش به منطقه و خوشحالی مردمی شد که هدف اخاذی‌های او قرار می‌گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

دختر پول گرفت و به باغ رفت اما 6 جوان را به دردسر انداخت و ...

مهران غفوریان قبل از جراحی چه گفت؟ + فیلم و عکس

واکنش بسیار عجیب بهناز جعفری در پاسخ به سوال یک خبرنگار در نشست خبری + فیلم

شرمندگی خواننده سیاه پوش + عکس

بازیگر معروف زن ازدواج کرد + عکس

چرا پلاسکو در تهران پس از ۳.۵ ساعت ویران شد، اما گرنفل لندن پس از 10 ساعت هنوز سرپاست؟

لحظه به لحظه جدال آتش نشانان با برج آتشین گرنفل در لندن + فیلم و تصاویر

اشرار چاقوکش به ماموران راهنمایی و رانندگی مازندران حمله کردند/فیلم زدو خورد

دو جوان کثیف از پشت سر به ز نان رشتی در خیابان های خلوت نزدیک می شدند و....

داعشی ها سینه سردار ایرانی را زنده زنده شکافتند تا قلبش را دربیاورنداما ....+ فیلم16+

مهسا وقتی شوهرش به مسافرت رفت مرا با تهدید به خانه اش دعوت کرد و ... + عکس

راز تلخ منشی مدیر عامل یک شرکت در خوابگاه دانشجویی پسران + عکس

جزئیات نصب پرچم داعش در پل فسای شیراز

دختر جوان در موبایل پدرش صحنه زشتی دید و ...

دوست پسر دوران مجردی ام با یک فیلم زشت مرا به خلوتگاه کشاند و ...

دستگیری داعشی در آبسرد ؟!

رفتار ناپسند 3 مسافر کوپه قطار با زن قهرمان المپیک!

 

کدخبر: 272783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟