به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، جنازه این زن چهاردهم مرداد 91 در خانه اش در خیابان رودکی تهران پیدا شد. پلیس Police وقتی به ردیابی تماس های تلفنی این زن پرداخت به رابطه او با یک مرد جوان به نام مرتضی پی برد. به این ترتیب مرتضی 30 ساله بازداشت شد و به قتل Murder زن جوان اعتراف کرد. وی گفت: با ماشین مسافرکشی می کردم که پروین را سوار ماشینم شد. اوبا من درد دل کرد و شماره تماسش را به من داد. چند ماه از آشنایی ما نگذشته بود که تهدید های پروین می خواستم رابطه ام را با او تمام کنم اما مرا تهدید به آبروریزی کرد و گفت ماجرا را به همسرم می گوید.

چون ادامه داد: آخرین بار با اصرار پروین به ملاقات او رفتم. او حرف هایی زد که مرا عصبانی کرد. چون همسر باردار بود و می ترسیدم به این ماجرا پی ببرد کنترل اعصابم را از دست دادم و پروین را با روسری خفه کردم.

این مرد دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و با التماس توانست رضایت اولیای دم را جلب کند.

مادر و دختر قربانی گفتند به حرمت شبهای قد از قصاص صرف نظر می کنند.

به این ترتیب مرتضی از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه و به پرداخت دیه و 10 سال زندان Prison محکوم شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 272738 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟