آتش افروزی مرگبار در   انتقام‌ از رقیب عشقی/در خیابان دماوند تهران رخ داد

بامداد جمعه پنجم خرداد‌ماه آتش‌نشانان پایتخت در جریان حریق در خانه‌ای قدیمی در خیابان سبلان‌جنوبی قرار گرفتند. آنها پس از خاموش کردن آتش با اجساد سوخته 2مرد 30 و 40ساله روبه‌رو شدند و در بررسی‌ها مشخص شد که حریق عمدی بوده است. در چنین شرایطی ماجرا به قاضی ویژه قتل Murder گزارش شد و با دستور وی تیمی از کارآگاهان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.
در ادامه سعید، برادر یکی از قربانیان که زمان آتش‌سوزی به همراه دختر موردعلاقه‌اش در خانه قدیمی بوده و موفق به فرار Escape شده بود در تحقیقات گفت: من مطمئنم که این اتفاق مرگبار زیر سر شخصی به نام سلیمان است.نسترن، دختر موردعلاقه‌ام مدتی با سلیمان دوست بود اما 5 یا 66 ‌‌ماه پیش بود که رابطه‌اش را با او به‌هم زد و با من دوست شد.
از همان زمان سلیمان از ما کینه به دل گرفت تا اینکه مدتی قبل با هم درگیر شدیم و من با قمه دست او را زخمی کردم. مطمئنم که او برای تسویه حساب با من دست به این اقدام زده است. او می‌خواسته از من و نسترن انتقام بگیرد اما زمان حادثه Incident ما طبقه پایین بودیم و برادرم و دوستش در طبقه  بالا که وقتی متوجه آتش‌سوزی شدیم فرار کردیم اما برادرم و دوستش در آتش گرفتار شدند. اظهارات برادر قربانی کافی بود تا مأموران با دستور قاضی، سلیمان را دستگیر کنند.
او در تحقیقات اولیه خود را بی‌گناه دانست و مدعی شد که تمام این نقشه‌ها زیر سر 2نفر از دوستانش است که با برادر قربانی اختلاف داشتند. اما خیلی زود معلوم شد که این ادعای او دروغ است و سلیمان بار دیگر روزشنبه برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و سرانجام بعد از گذشت ٨ روز از ماجرای جنایت، قفل سکوت را شکست و به جنایت آتشین اقرار کرد.
وی گفت: دعوای من با سعید(برادر یکی از قربانیان) بر سر دختر موردعلاقه‌ام بود که مدتی قبل رابطه‌اش با من به هم خورد و پس از آن او را با سعید دیدم. از آن روز به بعد با سعید اختلاف پیدا کردیم تا اینکه قبل‌ از حادثه بر سر همین موضوع با سعید درگیر شدم. او با قمه و اسپری فلفل به سمت من حمله کرد. به چشمم اسپری پاشید و با قمه ضربه‌ای به دستم زد. آن شب خیلی عصبی شدم و موضوع را با 2نفر از دوستانم درمیان گذاشتم. آنها پیشنهاد دادند تا موتورش را آتش بزنم.
وی ادامه داد: آن شب با دوستانم گل و شیشه کشیدیم و مشروبات الکلی مصرف کردیم. پس از آن از باک موتور یکی از دوستانم بنزین به داخل ظرف سس ریختیم و کوکتل‌مولوتف درست کردیم. سپس راهی محل حادثه (خانه سعید) شدیم. سوار موتور دوستانم شدم و وقتی مقابل خانه قدیمی رسیدیم من از دیوار بالا رفتم و نگاهی به حیاط انداختم. موتور سعید داخل حیاط بود. قصدم این بود که فقط موتورش را آتش بزنم و از او انتقام بگیرم. برای همین کوکتل‌مولوتف را به داخل حیاط پرت کرده و وقتی آتش به پا شد فرار کردم. نمی‌خواستم جان کسی را بگیرم. با اعتراف متهم آتش‌افروز، قاضی جنایی دستور بازداشت موقت وی را صادر کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

عروس 17 ساله تنها 15 روز در خانه داماد دوام آورد / او چند ماه بعد به حامد بله گفت و ...

دختر جوان شب در خانه مجردی پوریا چه می کرد؟ / بامداد همه با جیغ این دختر به خیابان ها ریختند و...

احضار شهربانو قهرمان ووشوی جهان به دادسرا + عکس

قبیله ای که مدفوع و گوشت انسان را می خورند! +تصاویر وحشتناک

صاحب کارگاه خیاطی با تهدید مرا به خلوتگاه برد و از هر آنچه بلایی که سرم آورد فیلم گرفتم و حالا ...

دختر جوان 4 روز در اتاق تاریک مردان خشن سرنوشت تلخی داشت! + فیلم و عکس

امیر تهدیم کرد که اگر دختر 17 ساله ام را با او آشنا نکنم ارتباط با من را به شوهرم می گوید!

مرگ تلخ فرانک در یک فروشگاه لباس در استانبول ترکیه

مرگ تلخ زن باردار پس از سقوط از طبقه دوم

این مرد با ظاهر چندش آور قصد ورود به خانه زن تنها را داشت و ...+ فیلم و عکس

6 زن و دختر جوان در دام «خرچنگ های سیاه» در منطقه باغچه مشهد + عکس متهمان

شکنجه مرگبار دو شیر + عکس

عاقبت شوم دوستی زن شوهردار با مردجوان در کمربندی مشهد

وقتی به خانه امیر رفتم تا طلاهایم را به بفروشم یک دفعه از حالت عادی خارج شد و مرا ...

پسر بچه بدون دماغ 2 سال خندید و تسلیم مرگ شد+عکس

ابو عزرائیل یک داعشی را در برابر دوربین به آتش کشید + فیلم و عکس

دختر جوان تبریزی با کمک سرباز مدافع حرم از مرگ نجات یافت+عکس و فیلم

پشت پرده هدایای میلیاردی خانم حسابداربرای پسری که 7 سال از خودش کوچکتر بود

خودکشی نفر اول شورای شهر در زرند/این مرد تازه داماد بود + عکس

 

کدخبر: 270350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟