اعتراف به آتش زدن رقیب عشقی در نارمک / مینا با کامران بهم زده بود که ... +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، عقربه ها ساعت 2:45 دقیقه پنجمین روز خرداد ماه سال جاری را نشان می داد که آتش سوزی بزرگی در یک خانه قدیمی در خیابان دماوند نرسیده به چهارراه سبلان امدادگران و آتش نشانان را به محل کشاند.
خیلی زود آتش نشانان موفق به خاموش کردن آتش شدند و زمانیکه برای بررسی های بیشتر وارد ساختمان شدند ابتدا در راه پله های طبقه اول با جسد پسر جوان و در ادامه در طبقه دوم با جسد یک جوان دیگر روبرو شدند.
همین کافی بود تا ماموران کلانتری 127 نارمک سناریوی آتش سوزی مرگبار به بازپرس کشیک قتل Murder مخابره کنند که در این مرحله دستور انتقال جسد سوخته 2 جوان به پزشکی قانونی صادر شد.
بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند و در گام نخست مشخص شد همزمان با سناریوی آتش سوزی پسر و دختر جوان زمان از خانه قدیمی خارج شده اند.
در این مرحله مینا و یاسر از سوی ماموران هدف بازجویی قرار گرفتند و یاسر که برادر یکی از قربانیان این آتش سوزی مرگبار است گفت: چندی قبل با مینا آشنا شدم و پس از مدتی پی بردم که دختر جوان قبل از دوستی با من با پسر جوانی به نام کامران دوست بوده است.

قتل در خیابان دماوند
وی افزود: من و کامران با هم اختلاف داشتیم و یکبار در درگیری که با هم داشتیم با قمه ضربه ای به دستش زدم و از آن زمان او نسبت به من کینه دارد.
پسر جوان گفت: شب حادثه Incident با مینا در طبقه اول ساختمان بودیم و برادرم و دوستش در طبقه دوم ساختمان بودند که ناگهان متوجه شعله های آتش شدیم که با سرعت من و مینا از ساختمان خارج شدیم اما برادر و دوستش در طبقه دوم ساختمان گرفتار شدند.
در این مرحله ماموران با توجه به کینه ای که کامران داشت با فرضیه آتش سوزی عمدی برای انتقام گیری دستگیری این جوان در دستور کار ماموران قرار گرفت که کامران در این مرحله از سوی کارآگاهان دستگیر شد و ابتدا خود را در ماجرای آتش سوزی بی گناه می دانست اما وقتی در برابر قاضی Judgeنقدی نژاد در دادسرای امور جنایی قرار گرفت لب به سخن باز کرد.
کامران در اعترافاتش به بازپرس ویژه قتل گفت: من و یاسر با هم اختلاف داشتیم اما هیچ وقت تصمیم به آتش زدن خانه او نگرفتم تا اینکه یک شب همراه دوستانم سرگرم قلیان کشیدن بودیم که بحث کامران پیش آمد.
وی افزود: دوستام وقتی ماجرای یاسر را شنیدند تصمیم به آتش زدن خانه یاسر گرفتند و که من با آنها همراه نشدم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است.

قتل در خیابان دماوند
کامران در این مرحله سعی داشت با داستانسرایی خود را در ماجرای آتش سوزی مرگبار بی گناه معرفی کند ولی وقتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد لب به سخن باز کرد.
کامران صبح امروز برای افشاگری پیش روی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و گفت: ساعت 11 شب 4 خرداد ماه با آرش و سهیل در جلوی خانه ایستاده بودیم که یاسر و یکی از دوستانش با موتور به سراغ ما آمدند و بین ما درگیری صورت گرفت.
وی افزود: یاسر ابتدا به صورتم گاز اشک آور زد و در ادامه با قمه ضربه ای به دستم زد و سپس یاسر با قمه ضربه ای به دوستم آرش زد و به سرعت پا به فرار Escape گذاشت و ما با پلیس تماس گرفتیم.
کامران ادامه داد: وقتی با پلیس به در خانه یاسر رفتیم آنها در آنجا نبودند دوباره به سمت خانه بازگشتیم و با دوستانم تصمیم گرفتیم برای انتقام گیری موتور سیکلت یاسر را آتش بزنیم.
نخستین ساعت بامدادی 5 خرداد بود که ابتدا شیلنگ بنزین، یک شیشه سس و پارچه ای به عنوان فیتیله تهیه کردیم سپس سهیل شیشه را با بنزین موتورش پر کرد و هر 3 سوار بر موتور به سمت خانه یاسر سرفتیم.
وقتی به جلوی در خانه یاسر رسیدیم ابتدا فیتیله را آتش زدیم و سپس شیشه بنزین را از حیاط داخل موتور یاسر انداختم و پس از آتش گرفتن موتور به سرعت پا به فرار گذاشتیم.
کامران گفت: من با برادر یاسر اختلافی نداشتم و فکر نمی کردیم آنها داخل خانه باشند و فقط تصمیم داشتیم موتور را به آتش بکشیم.
وی ادامه داد: قبل از آتش افروزی مواد مخدر Drugs مصرف کرده بودیم و مشروب خورده بودیم ولی هوشیار بودیم که می خواهیم دست به چه کاری بزنیم اما فکر نمی کردیم کارمان به اینجا کشیده شود.
بنا به این گزارش، کامران برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس نقدی نژاد در اختیار ماموران اداره 10 پلیس اگاهی تهران قرار دارد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

توقیف تریلی که پسر 9 ساله آن را در جاده قزوین می راند

سپرده‌گذاران کاسپین از سیف به دادسرای تهران شکایت کردند

اعتراف یک جوان به ارتباط شوم با 19 دختر در زنجان

دستگیری قاتل 22 ساله در کرمانشاه/ او پدر و مادر جوانش را به گلوله بست

گروکشی عجیب هتل های کربلا از زائران ایرانی / 170 زائر ایرانی در دمای 50 درجه عراق سرگرانند

رویا مرا با ماهواره زیر نظر داشت / او در گوشم نجوای مرگ می خواند +عکس

اعتراف یک جوان به ارتباط شوم با 19 دختر در زنجان

وقتی به سعید گفتم مدیر شرکت برایم ماشین خریده او فکر کثیفی کرد و ...

بلای وحشتناکی که بر سر دختر جوان و دوست پسرش از سوی 3 مرد آمد! + عکس

تشنه محبت بودم / پسر جوان مرا به یکی از شهرهای مرزی برد و ...+ عکس

قتل وحشیانه محمد حسن توسط مادر روانی اش / او را با قیچی درید+ عکس

حکم اعدام به خاطر آزار شیطانی پسر معلول در کلبه ییلاقی

قاتل ستایش بار دیگر به خاطر شکنجه شیطانی دختر 6 ساله محاکمه می شود!

2 دختر دانشجو را به خانه ویلای متروکه بردند و ... + عکس

او مرا فریب داد و هر شب در اختیار مردها می گذاشت ...

کتک کاری زن جوان از اتاق خواب تا خیابان ادامه داشت تا انیکه ... + عکس دلخراش از چهره زن

عمل چندش آور مرد کثیف در مسجد دوبی / دانش آموز ایرانی او را لو داد

اعتراف مرد بی حیا !

مرگ دلخراش 3 تن در پی برخورد وانت با تریلر در سیرجان + عکس

 

کدخبر: 270049 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟