شاگرد مکانیک در تهرانپارس لوازم تبهکاری خود را در مغازه دیگری پنهان کرده بود+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد قربان منصوری رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری، مبنی بر وجود اموال مسروقه در مغازه کرکره سازی، سریعاً تیمی از عوامل کلانتری به محل اعزام و در بررسی اولیه، صحت خبر تأیید و مالک مغازه شناسایی شد. 
رئیس کلانتری 144جوادیه خاطرنشان کرد: با هماهنگی با مقام قضائی، دستگیری مالک مغازه و ضبط اموال مسروقه را در دستور قرار دادیم و تیمی از ماموران انتظامی به مغازه کرکره سازی اعزام و متهم را دستگیر و تعدادی اموال مسروقه که مربوط به اقلام و تجهیزات مکانیکی و قطعات خودرو بود، کشف و ضبط شد. 
به گفته وی: متهم جرم Crime خود را قبول نکرد و اظهار کرد که اموال داخل مغازه کرکره سازی، متعلق به یکی از دوستانش که شاگرد مکانیکی است و از سرقتی  بودن آن خبر ندارد.
منصوری تصریح کرد: تیمی جهت شناسایی و دستگیری شاگرد مغازه، اعزام و مظنون در داخل مغازه مکانیکی که در حوزه کلانتری 126 تهرانپارس بود؛ دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد. 
رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس بیان کرد: متهم در بازجویی اولیه منکر تعلق اموال به خود شد. ولی با دعوت از مالک مغازه مکانیکی، وی اموال مسروقه را شناسایی کرد و گفت این اموال متعلق به مغازه اش است. چند روز پیش این اموال که حدود چهل میلیون تومان است به سرقت Stealing رفته است و پرونده وی در  حال پیگیری است. 
وی اظهار کرد: متهمان به همراه اموال مسروقه برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شدند. 
منصوری در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با دقت در استخدام شاگرد از وقوع سرقت های مشابه جلوگیری کنند. صاحبان مغازه بهتر است ضمن احراز  مدارک هویتی کارگر، از وی برگ سلامت جسمانی و برگ سوء پیشینه اخذ و پس از معرفی معرف، نسبت به تنظیم قرارداد و شروع به کار وی اقدام کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟