درسایه مشارکت و اعتماد چند تن از قربانیان پرونده اغفال زنان مجرم خیابان شیخ بهایی تهران فرد اغفال کننده که از سوابق کیفری مجرمیت وارتکاب به جرایم مختلف برخوردار بود توسط مامورین عملیات پلیس Police اطلاعات وامنیت ناجا دستگیر شد .

مرکز اطلاع رسانی پلیس در خصوص پرونده اعلام کرد: با اعتماد خانواده های قربانیان پرونده به خدمتگزاران خود در پلیس نسبت به اعمال مجرمانه فردی که با ترفند اغفال و ارعاب وتهدید اقدام به اخاذی از تعدادی زن می کرد توسط مامورین پلیس امنیت ناجا دستگیر شد .

این مرکز در ادامه خاطر نشان کرد : این متهم که از سوابق گوناگون در جعل و کلاهبرداری ،جاسوسی بر علیه امنیت ملی ، روابط نامشروع با افراد مختلف برخوردار بوده ، با سواستفاده از عناوین سازمانها ونهاد های امنیتی ، سیاسی ، کشوری ولشکری طعمه های خود را شکار کرده وسپس با هدایت انها به مخفیگاه خویش به بهانه حل مشکلات خانوادگی واقتصادی و غیره با تهدید و ارعاب از آنها اخاذی می کرد.

این دفتر در پایان تاکید داشت:

متهم پس از دستگیری به تمامی اتهامات منتسب به خویش اعتراف کرد وپرونده برای سیر مراحل قانونی وپیگیری نسبت به دسترسی دیگر قربانیان احتمالی تحویل مقامات قضایی گردید.

لازم به ذکر است چه بسا درلایه های پنهان جامعه احتمال وجود مجرمینی از این دست هست بنابراین ضرورت دقت و هوشیاری خانواده های محترم واعتماد به فرزندان خود درپلیس بمنظور پیشگیری از حوادث Accidents تلخ و ناگوار وبرخورد قاطع با این دست از مجرمین از خدا بیخبر ، همه انتظار ماست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟