عاقبت وکلای زنی که به چنگال داعش افتادند+تصاویر

گوری مملو از اجساد در منطقه الشفای موصل به دست نیروهای عراقی کشف شده که نزدیک به 60 جنازه در آن وجود داشت. وسایلی که در لابه لای این اجساد مشاهده شده خبر از این می دهد که بیشتر قربانیان قبل از مرگشان به شغل وکالت مشغول بوده اند و باقی نیز از کارکنان دولتی محسوب می شدند اما اینکه چه شده آنها به دستان بی رحم این تروریستها افتاده اند و چرا اکثر آنها وکیل یا پرسنل دولتی بوده اند نکته ای است که هنوز به شکل یک معما باقی مانده است.

آثار جراحتهای عمیقی که روی بدن جنازه ها دیده می شود نشان از شکنجه Torture های وحشتناکی بوده که قبل از مرگشان توسط داعش ISIS تجربه کردند و تعدادی کمی ازآنها نیز که مدت بیشتری از مرگشان گذشته بود کاملا به اسکلت تبدیل شده بودند و چیزی جز چند استخوان و جمجمه از آنها باقی نمانده بود.نکته دیگری که از بررسی اجساد به دست آمده این بود که قربانیان پس از شکنجه با شلیک گلوله به قتل Murder رسیده اند.

محل دقیق این حادثه Incident یکی از خیابان های دور افتاده و متروکه الشفا واقع در موصل بوده والبته این اولین گور دسته جمعی نبوده که از داعشی ها در موصل کشف شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

6304642_919

کدخبر: 269541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟