به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ماشاالله ملائی رئیس پلیس Police شهرستان جیرفت در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی  در پی کسب خبری مبنی بر اینکه اعضا باندی در زمینه تهیه و توزیع سکه تقلبی در شهرستان فعالیت می کنند، موضوع را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دادند. 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و تخصصی سرانجام دو نفر از اعضا این باند را که در سطح شهرستان در حال توزیع سکه های تقلبی بودند را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از این افراد تعداد 10 سکه تقلبی نیز کشف شد، افزود: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی خود در شهرستانهای همجوار دریافتند، این افراد مقادیری سکه تقلبی را از مرکز کشور به استان های جنوبی منتقل و در روزهای گذشته اقدام به توزیع سکه ها در مرکز استان و شهرستان های همجوار نیز کرده اند.
ملایی اظهار کرد: در بازجویی تخصصی ماموران مشخص شد متهمان با وارد کردن مواد اولیه از کشور چین اقدام به طراحی و ضرب سکه در مرکز کشور کرده و در شهرستان های دیگر توزیع می کردند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اطلاع رسانی پلیس تعدادی از شاکیان در پلیس آگاهی شهرستان حاضر شدند و با تشکیل پرونده دو نفر متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. 
وی با بیان اینکه مقابله با اخلالگران نظام اقتصادی و ایجاد امنیت در بازار Store از اولویت های پلیس است، گفت: شهرستان جیرفت یکی از قطب های کشاورزی و  اقتصادی جنوب کرمان محسوب می شود و پلیس نیز تمام امکانات و توان خود را بکار می بندد تا امنیت اقتصادی خوبی را برای سرمایه گذاران و فعالان این حوزه فراهم کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟