به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد بوستانی، رییس پلیس Police مشهد به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 18:10 دقیقه غروب روز گذشته تیم های گشتی بسیج در بلوار حر شهرک شهید رجایی مشهد به 2 مرد جوان که سوار بر خودروی پژو پارس سفید رنگ در خلاف خیابان در حال حرکت بودند مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران برای سرنشینان خودرو دستور ایست صادر کردند اما 2 مرد جوان بدون توجه به دستور پلیس به سرعت پا به فرار Escape از صحنه گذاشتند.
سرهنگ محمد بوستانی ادامه داد: عوامل گشت بسیج به تعقیب خودرو پرداختند و سرنشین پژو با شلیک تیرهوایی قصد داشت مسیر فرار خلاف جهت خود را باز کند.
رییس پلیس مشهد اظهار کرد:در این لحظه خودروی گشت کلانتری شهید رجایی برای پایان دادن به فرار این متهمان مسلح در خیابان حر 19 دستور ایست را برای راننده پژو صادر کردند و این در حالی بود که خودروی فراری با چند خودرو و یک موتور سیکلت و خودرویی که یک زن باردار سوار بر آن بود تصادف Crashکرده و سعی بر فرار داشتند. 
سرهنگ بوستانی گفت: در این صحنه 2 مامور موفق شدند درجلوی خودروی متهمان توقف کرده و مسیر را برای آنها سد کند که یکی از متهمان با استفاده از شلوغی جمعیت که شاهد این تعقیب و گریز پلیسی بودند توانست با پای پیاده فرار کند.
وی افزود: راننده پژو که قصد تسلیم شدن نداشت وقتی ماموران را در یک قدمی خود دید به حالت دنده عقب به سمت دو افسر پلیس حرکت کرده و با یکی از ماموران برخورد می کند و مامور دیگر توانست خود را به متهم رسانده و وی را دستگیر کند.
سرهنگ بوستانی با اشاره به این مطلب که جستجوهای گسترده برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد گفت:این مجرم سابقه دار به اتهام حمل محموله مواد مخدر Drugs در زندان Prison بوده و روز ششم خردادماه چند روزی را برای مرخصی از زندان آزاده شده است.
رییس پلیس مشهد گفت: شاهدان این تعقیب و گریز پلیسی مشاهده کرده اند که دو متهم در زمان فرار بسته هایی را که احتمالا مواد مخدر بوده را از خودرویشان بیرون انداخته اند.
سرهنگ بوستانی با اشاره به این مطلب که پلیس برای تامین نظم و امنیت شهروندان و مقابله قانونی و قاطعانه با اخلاگران سلامت اجتماعی و آسایش مردم اهتمام جدی دارد ضمن تشکر از همکاری عوامل بسیج شهروندان با ماموران کلانتری شهید رجایی در دستگیری این مجرم خطرناک گفت:حال دو افسر جان پلیس که بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافته اند مساعد اعلام شده است و خوشبختانه رو به بهبودی هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟