به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردارعلی آزادی Freedom رییس پلیس Police استان زنجان با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش سرقت Stealing های سریالی مغازه به شیوه و شگرد خاص، تیمی از ماموران مبازره با سرقت پلیس آگاهی زنجان برای دستگیری متهم حرفه ای وارد عمل شدند.
وی افزود: پس از اقدامات فنی پلیس ماموران موفق شدند دریک عملیات ویژه، فرهاد ۴۰ ساله در مخفیگاهش دستگیر کنند و در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.
وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه بیش از دو میلیارد ریال برآورد می شود گفت : متهم در بازجویی های صورت گرفته به بیش از ۶۰ فقره سرقت مغازه از سال ۹۳ اعتراف کرد .
سردار آزادی با اعلام اینکه در این رابطه 3 مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند افزود: با توجه به حرفه ای بودن متهم و احتمال ارتکاب سرقت های دیگر توسط وی انجام گرفته باشد تحقیقات در این زمینه ادامه دارد .
این مقام ارشد انتظامی استان زنجان از مردم خواست در صورت وقوع سرقت های دیگر به این شیوه توسط متهم ، موضوع را از طریق پلیس آگاهی زنجان پیگیری کنند .
فرماندهی انتظامی استان زنجان به منظور پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد محل کسب و کار خود را به دوربین های مدار بسته و تجهیزات باز دارنده مجهز کنند . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟