درخواست پلیس از مردم / این چمدان را دیدید با پلیس تماس بگیرید! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، پلیس Police تصویر جدیدی از سلمان عابدی، عامل حمله تروریستی منچستر انگلیس، را چند روز پیش از این حمله مرگبار منتشر کرد. این تصویر نشان می‌دهد وی در حال حمل یک چمدان آبی‌رنگ است.
این تصویر بوسیله نیروهای پلیس منچستر منتشر شد و متعلق به 22 مه ( 8 روز پیش) است. از مردم انگلیس خواسته شده است در صورت مشاهده این چمدان، با اداره پلیس تماس بگیرند.
راس جکسون، یکی از نیروهای واحد مقابله با تروریسم در شمال غرب انگلیس، اعلام کرد: ممکن است این چمدان آبی‌رنگ هیچ خطری هم نداشته باشد؛ اما مردم باید هشیار باشند. ما مطمئنیم که عابدی در روزهای پیش از انجام حمله تروریستی، این چمدان را در اختیار داشته است. اگر کسی این چمدان را یافت، نباید به آن نزدیک شود و فقط فورا با اداره پلیس تماس بگیرد.
گفته می شود عابدی پیش از انفجار، از جاده ویلم اسلو در منچستر دیدن کرده و در مرکز خرید این شهر با این چمدان دیده شده است.
بامداد روز سه‌شنبه هفته گذشته، شاهدان از شنیده شدن صدای دست کم دو انفجار در سالن منچستر آرنا که در آن یک کنسرت در حال برگزاری بود، خبر دادند. در پی وقوع انفجار در خروجی این سالن، دست کم 22 نفر کشته و بیش از 60 نفر زخمی شدند. عامل این حمله تروریستی یک جوان 22 ساله به نام "سلمان عابدی" است. پدر و مادر سلمان از پناهجویانی بودند که لیبی به انگلیس رفته بودند. این خانواده 10 سال است که در جنوب منچستر ساکن هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 268793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟