حکم اعدام 2 دزد  مسلح سوپرمارکت‌های تهران قطعی شد + عکس

ماجرای سرقت‌های سریالی و مسلحانه این باند پنج نفره از نیمه شب 23 آذرماه سال قبل آغاز شد. متهمان پس از آشنایی با یکدیگر در شهرستان ورامین، ابتدا خودروی سمندی را در پوشش مسافر با تهدید اسلحه و چاقو سرقت Stealing کردند و در ادامه دست به سرقت‌های مسلحانه سریالی از سوپر‌مارکت‌ها و ساندویچی‌های سطح تهران و شهرهای اطراف زدند. اعضای این باند فقط در یک شب از 9 سوپر‌مارکت و ساندویچی در تهران سرقت کردند.

اولین سرقت مسلحانه این باند مخوف نیمه شب 23 آذر ماه سال قبل از یک سوپر‌مارکتی در حوالی افسریه بود. بررسی‌های تخصصی مأموران نشان داد در آخرین دقایقی که صاحب سوپر‌مارکت قصد بستن مغازه‌اش را داشته، خودروی سمند سفید رنگی جلوی آن توقف کرده و در حالی که راننده پشت فرمان آماده حرکت بوده است، چهار سارق مسلح نقابدار به داخل مغازه سوپر‌مارکت یورش برده و با تهدید اسلحه کلت کمری و چاقو تمامی دخل مغازه را سرقت کرده و به سرعت از محل گریخته‌اند.

دوربین‌های مداربسته، چهره نقابدار متهمان را شکار کرده بود و بررسی شماره پلاک خودروی سارقان هم نشان می‌داد خودروی سمند سرقتی است. بنابراین مأموران در نخستین بررسی‌ها به سرنخی برای شناسایی اعضای این باند نرسیدند. در حالی که مأموران تحقیقات خود را در شاخه‌های دیگری آغاز کرده بودند با چندین سرقت مشابه در سطح شهر تهران روبه‌رو شدند که حکایت از آن داشت اعضای این باند پس از دستبرد به این مغازه به سوپرمارکت‌ها و ساندویچی‌های دیگری هم به همین شیوه دستبرد زده‌اند. بررسی‌های بعدی نشان داد، اعضای این باند از یکی از شهرهای اطراف تهران وارد تهران می‌شوند و سرقت‌های سریالی خود را از خیابان‌های جنوب شرقی تهران آغاز می‌کنند و به طرف خیابان‌های شمال‌ غربی تهران ادامه می‌دهند و در نهایت به مخفیگاه خود در شهرستان حاشیه تهران می‌روند. در حالی که سارقان هر شب به سرقت‌های سریالی خود ادامه می‌دادند، مأموران موفق شدند دو نفر از سارقان را که از مجرمان سابقه‌دار بودند، شناسایی کنند.

بررسی مأموران نشان داد دو سارق سابقه‌دار شب قبل به جرم Crime مستی دستگیر شده‌اند و در زندان Prison قرچک بازداشت هستند. همچنین مأموران در مخفیگاه متهمان در شهرستان قرچک یک اسلحه کلت کمری، 18 فشنگ جنگی، تعدادی شوکر و افشانه و چاقو و قمه کشف کردند. دو متهم پس از بازداشت در بازجویی‌ها سه همدست خود را به پلیس معرفی کردند و مأموران خیلی زود همدستان سارقان مسلح را بازداشت کردند. پنج سارق مسلح در بازجویی‌ها، مقابل قاضی نصرتی، بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 34 به 18 فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند. سردسته باند که مرد 30 ساله‌ای به نام محسن بود، در بازجویی‌ها گفت: من بازیگر تئاتر و قهرمان رشته دو میدانی بودم، اما وسوسه پولدار شدن مرا سارق مسلح کرد. وی ادامه داد: پدرم در کا‌ر ساخت و ساز و بود و وضع مالی خوبی داشت. مدتی قبل با پدرم اختلاف پیدا کردم که با یکی از دوستانم تصمیم گرفتم از راننده کامیون‌ها سرقت کنیم. ما دو نفری به کامیون‌هایی که کنار جاده یا خیابان‌های خلوت پارک بودند، حمله می‌کردیم و با تهدید چاقو پول‌های راننده‌هایشان را می‌گرفتیم تا اینکه با سه نفر دیگر از دوستانمان باند سرقت سوپرمارکت‌ها را طراحی و اجرا کردیم. چهار متهم دیگر در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود حرف‌های سردسته باند را تأیید کردند. پنج سارق مسلح پس از تحقیقات تکمیلی، در دادگاه انقلاب محاکمه شدند. قاضی دو نفر از متهمان را به جرم محاربه به اعدام execution و سه نفر دیگر از اعضای این باند را به حبس و تبعید محکوم کرد. چند روز قبل رأی دادگاه پس از تأیید در دیوان عالی کشور برای اجرا به شعبه اجرای احکام فرستاده شد. بنابراین دو نفر از اعضای این باند به زودی اعدام می‌شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

سرنوشت شوم دختر عاشق و پسر نماینده مجلس در یک خلوتگاه

زنم با یک مرد به ییلاق طرقبه می رفت و حالا دختر 15 ساله ام را فروخته است!

یا امام رضا من دزد نیستم!

اعتراض به رفتار زشت 2 مرد در ایستگاه مترو جان یک تن گرفت

منشی پزشک در دام کثیف بیمار پولدار تهرانی + عکس

دامادی در تهران پس از نامزد کردن زن چهارم دستگیر شد! +عکس

تاجر مشهور آرایشگر زن را به زور به آپارتمانش در یک برج کشاند و ... / این زن همسایه تاجر بود و ...

مرگ دلخراش 4 کارگر در سقوط به داخل دستگاه خمیر کاغذ نیشابور

خوکشی زن 28 ساله به خاطر ارتباط شوهرش با یک زن دیگر

سگ های وحشی، دختر بچه را خوردند! + عکس

پسر خردسال شاهد قتل پدر

تنبیه دردسرساز مزاحم سمج زن شوهردار در تهران / او حالا شاکی شده است!

چهارمسافر زنده زنده در تصادف آتشین سوختند + عکس هولناک

آتش‌گرفتن چند خودرو براثر گرما در سیستان و بلوچستان

پسر 15 ساله پول گرفت تا با یک زن ارتباط شوم برقرار کند+ عکس زن

سرنوشت دانشجویی که به‌خاطر 2 میلیون تومان آدم کشت! + عکس

مینای 15 ساله دنبال شوهر می گشت که ...

فیلم / پسر 5 ساله سرطانی پلیس سمنان شد!+عکس

سقط جنین به خاطر پنهان کردن ارتباط با مرد متاهل+عکس

شمارش معکوس برای اعدام دزدان سوپرمارکت‌ها +عکس

اعدام برای سیاه پوش مسلح در مشهد + عکس

ماجرای فرار تازه عروس مدتی پس از عقدکنان / سحر همراه مرد 50 ساله دستگیر کردند! + عکس

دومین حکم اعدام یک قاتل

رقص و پایکوبی 15 دختر و پسر مست در پارتی شبانه یک سفره خانه

 

کدخبر: 268631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟