به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، ماشالله جان‌نثار از کشف مواد افیونی، سوخت قاچاق Contraband و دستگیری 52 متجاوز Rapist مرزی توسط مرزداران هنگ تایباد طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در راستای حراست و حفاظت از مرزها و جلوگیری از هرگونه قاچاق در مرزهای خراسان رضوی، مرزداران این فرماندهی موفق به کشف مقادیری مواد مخدر Drugs و سوخت قاچاق طی عملیات‌های جداگانه‌ای شدند.

وی افزود: مرزداران این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور هنگ تایباد، به دو دستگاه خودرو مشکوک و در بازرسی از این خودروها بیش از 17 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و پودری که به‌طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه مرزداران این فرماندهی از هیچ تلاشی برای انسداد مرزها دریغ نمی‌کنند، گفت: مأموران این فرماندهی در حین کنترل خودروهایی که قصد خروج از کشور را داشتند، موفق شدند بیش از 6 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

جان‌نثار به دستگیری 52 متجاوز که قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند، اشاره کرد و افزود: همواره در راستای برخورد قاطع با هرگونه ورود غیرقانونی به کشور مبارزه می‌کنند.

وی گفت: به تمام کسانی که قصد ورود به ایران را دارند، توصیه می‌کنیم از دروازه‌های رسمی و قانونی کشور وارد شوند، در غیر این صورت با هرگونه ورود غیرقانونی به شدت برخورد می‌کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

عشق نوجوانی 2 دختر و پسر تهرانی را گرفت

توطئه کثیف پدرو پسر برای 20 عروس و داماد

دو مرگ مرموز زن و مرد در هتل/پلیس مشهد با یک معما مواجه شد

دزدان به قبرستان ها هم رحم نمی کردند

آخرین وضعیت دوبلور ایرانی پس از سانحه رانندگی

این باند کثیف دختران را به ترکیه قاچاق می کردند

4 عضو دو خانواده بخاطر یخ به قتل رسیدند

ارتباط شوم یک زن با 2 مرد برای دو قتل کافی بود! + عکس

مرگ معمایی دو چوپان در استخر مصنوعی+عکس

مرگ وحشتناک در چتربازی از روی یک آسمانخراش+فیلم

علت دفن بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو در سه متری زمین چه بود؟ / گوشت ذبح مستقیم نخرید

واکنش پسر کیارستمی به علت فوت پدرش

فوری / قاتل مسلح رئیس هیات هندبال خمین دستگیر شد + عکس

مراسم آشتی کنان 3 خواهرزاده با 6 دایی در پارک ابوذر به نزاعی مرگبار بدل شد + عکس قاتل

 

کدخبر: 268600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟