ساعت٢٣:٣٠شنبه ششم خرداد را نشان می‌داد که بدن خون‌آلود و بی‌جان مردی جوان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد. جسد متعلق‌به مردی ٣٩ساله بود که از ناحیۀ سینه دچار جراحت عمیقی شده و به‌دلیل خون‌ریزی شدید قبل از رسیدن عوامل امدادی جان خود را از دست داده بود.

مأموران پاسگاه انتظامی انداد که با اعلام گزارش یکی از بستگان متوفی در محل حادثه Incident واقع‌در روستای دوله از توابع انداد حضور پیدا کرده بودند، پس از تحویل جسد به عوامل اورژانس بیمارستان شهید طالقانی مراتب را به بازپرس ویژۀ قتل Murder دادسرای مشهد اعلام کردند و طولی نکشید که قاضی Judge میرزایی به همراه کارآگاهان پلیس Police آگاهی و عوامل پزشکی قانونی در بیمارستان حاضر شد.

با حضور مقام قضایی در بیمارستان، تحقیقات ابتدایی پرونده آغاز و فرضیۀ قتل متوفی در همان لحظات اولیه مطرح شد و تیم جنایی این پرونده تحقیقات خود را برای شناسایی عوامل این حادثۀ مرگبار آغاز کرد. یکی از بستگان مقتول که در بیمارستان حضور داشت در مواجهه با کارآگاهان پلیس آگاهی گفت: «ساعت حدود ١٩بود که برادرزاده‌ام به من زنگ زد و سراغ دایی‌اش را از من گرفت. من دم غروب او را دیده بودم که سر زمینش مشغول کار بود؛ برای همین به برادرزاده‌ام گفتم متوفی سر زمینش است و نگران او نباشد. پس از اینکه صحبتم با برادرزاده‌ام تمام شد، با تلفن همراه متوفی تماس گرفتم، ولی پاسخی دریافت نکردم. کمی نگرانش شده بودم؛ به همین دلیل سر زمین رفتم. هوا کاملا تاریک شده و سکوت دشت را فر‌اگرفته بود، ولی نور ضعیف چراغ‌های تراکتورش به چشم می‌خورد. من همان‌طور‌که به سمت متوفی می‌رفتم، مدام با تلفن همراهش تماس می‌گرفتم، ولی او همچنان جواب نمی‌داد. هنگامی‌که نزدیک تراکتورش رسیدم برای چندمین‌بار با تلفن همراهش تماس گرفتم که صدای زنگ تلفنش به گوشم رسید. وقتی با این صحنه مواجه شدم، احتمال ‌دادم برایش حادثه‌ای رخ داده است؛ برای همین به جستجوی او در اطراف پرداختم و کمی جلوتر بین شاخه‌های گندم با بدن بی‌جانش روبه‌رو شدم. بدنش سرد بود و از سینه‌اش خون زیادی رفته بود. با مشاهدۀ این صحنه، سریعاً موضوع را به پلیس و اورژانس خبر دادم.».

زمانی که کارآگاهان پلیس آگاهی مشغول دریافت اطلاعات از یکی از بستگان مقتول بودند، جسد با دستور بازپرس جنایی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به پزشکی قانونی منتقل شد تا مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین قاضی میرزایی برای بررسی دقیق موضوع به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل حادثه، روستای دوله شد تا شاید بتواند سرنخی از پازل به‌هم‌ریختۀ این قتل به دست آورد.

ساعت٢ بامداد را نشان می‌داد که نور قرمز چرا‌غ‌های گردان خودروهای صحنۀ جرم، اهالی روستای دوله را از خانه‌هایشان بیرون کشید. یکی از اهالی روستا که در زمان حادثه مشغول کار در زمین زراعی‌اش بوده است، به بازپرس جنایی دادسرای مشهد گفت: «دم غروب بود که یک نیسان وانت به همراه یک موتور‌سیکلت وارد زمین متوفی شدند و بعداز زمان کوتاهی محل را ترک کردند و از یکدیگر جدا شدند. رانندۀ نیسان را می‌شناختم. او همسایۀ متوفی است که البته از چندی پیش با همدیگر اختلاف پیدا کرده بودند، اما موتور‌سوار را نمی‌شناختم و برای اولین‌بار بود که او را می‌دیدم.».

این مرد جوان در پاسخ به سؤال قاضی میرزایی مبنی‌بر اینکه «آیا سرنشینان نیسان و راکب موتور‌سیکلت رفتار مشکوکی داشتند یا خیر؟» عنوان کرد: «هنگامی‌که نیسان و موتورسیکلت درحال برگشتن از زمین متوفی بودند، متوجه وسیله‌ای در زیر لباس موتورسوار شدم، اما مشخص نبود که سلاح است یا خیر.».

با به‌دست‌آمدن این سرنخ، دستور جلب سه مظنون این قتل هولناک صادر شد و طولی نکشید که صبح روز گذشته هر سه نفر آنان توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند. بازپرس ویژۀ قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در تشریح این پرونده گفت: «طبق نظر پزشکی قانونی، متوفی از ناحیۀ سینه مورد اصابت یک گلولۀ سلاح شکاری قرار گرفته است و به‌دلیل خون‌ریزی شدید، قبل از انتقال به بیمارستان، جان خود را از دست داده است.».

قاضی کاظم میرزایی افزود: «در حال حاضر علت این قتل مشخص نیست. سه مظنون پرونده برای تحقیقات بیشتر تحویل کارآگاهان پلیس آگاهی شده‌اند و بررسی‌ها در‌این‌باره ادامه دارد.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

تصویری غم انگیز از مادری که حسرت در آغوش کشیدن پسرش را دارد

انتقام پلیس از اشرار / عامل شهادت مامور پلیس ایرانشهر کشته شد

سرنوشت عرشیا نوزاد 2 ماهه اشک همه را در آورد

ویدیو عجیب از تعقیب یک زن گدا / شب ها او به یک زن زیبا تبدیل می شود! + فیلم و عکس

نمی دانستم شوهردارد او هر شب مرا به خانه اش می برد تا اینکه با شوهرش تلفنی حرف زدم و ...

3 زن جوان، پسر 23 ساله را ربودن و 3 شبانه روز تحت شکنجه با او ارتباط شوم برقرار کردند!

این بازیگر زن مشهور در تلویزیون ممنوع الکار شد! + عکس

دستفروش پس از اینکه شهرداری وسایلش را برد زیر قطار پرید / در اهواز رخ داد + عکس

در موبایل همسرم عکس او و مرد همسایه را در وضعیت بدی دیدم و...

راز سیاه دختر گوشه گیر چه بود؟ مردی او را در مسیر مدرسه ربود و به خانه اش در کرج برد!

زائو 19 ساله با تب کنگو به بیمارستان نمازی شیراز رفت و جان باخت + جزئیات

جگرکی کرمانشاهی از تب کریمه کنگو مرد/دفن جسد در اعماق زمین+ عکس محل دفن با مراقبت های ویژه

زن شوهردار بی شرمانه به ارتباط پنهانی با نامحرم اعتراف کرد

حادثه سقوط بالن بعد از درخواست ازدواج در آسمان+فیلم و عکس

خانم منشی شوهر دار که با یک پسر قصد فرار به ترکیه را داشت، از پسر جوان رودست خورد و در آبادان دستگیر شد + عکس

آقای خاص! در خیابان شیخ بهایی زنان و دختران را فریب می داد و ...

زنم دختر 15 ساله ام را در اختیار مردی گذاشت که خودش با او ارتباط داشت

ساعت 10 شب پیام عاشقانه برایم آمد و شوهرم وقتی دید ...

دختر زیبا چرا خودکشی کرد؟!+ عکس

 

کدخبر: 268505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟