راز زشت رها شدن دختر جوان بیهوش در پارک غرب تهران / امیر آبمیوه داد و بعد ...

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، این پرونده اواخر سال ۹۴ با شکایت ۴ زن و دختر جوان گشوده شد. شاکیان مدعی بودند وقتی به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی پراید شده بودند راننده آنها را فریب داده و اموال‌شان را سرقت Stealing کرده است. در این میان یکی از شاکیان ادعای دیگری را مطرح کرد و گفت که راننده پراید با خوراندن آبمیوه مسموم وی را بیهوش کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.
با آغاز تحقیقات در این‌باره افسران پلیس با کمک شاکیان به اطلاعاتی از متهم دست یافتند و متوجه شدند که وی به تازگی و به اتهام دیگری دستگیر شده و زندانی است. در این شرایط او به پلیس آگاهی منتقل و از سوی شاکیان شناسایی شد. 3نفر از آنها که از دیدن متهم دچار ترس و وحشت شده بودند، گفتند که او علاوه بر سرقت اموال‌شان آنها را آزار داده است. در این شرایط پرونده متهم که 9سابقه کیفری دارد با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در جلسه محاکمه که دیروز در شعبه هشتم به ریاست قاضی حشمت‌الله توکلی برگزار شد ابتدا 3نفر از شاکیان شکایت‌شان را مطرح کردند. یکی از آنها گفت: به‌عنوان مسافر سوار خودروی متهم شدم اما در بین راه سر صحبت را باز و به من ابراز علاقه کرد. من هم حرف‌هایش را باور کردم و چند مرتبه یکدیگر را دیدیم و در دام سیاهش گرفتار شدم. او که می‌گفت طلافروش است یک سرویس طلا به ارزش 16میلیون تومان برایم خریده است.
او یک روز از من خواست طلاهایم را به او بدهم تا با طلای نو عوض کند. من هم همه جواهراتم را همراه خودم بردم اما درحالی‌که سوار ماشینش بودیم گفت حالش بد است و از من خواست برایش آب بخرم اما وقتی برگشتم او فرار Escape کرده بود. شاکی دیگر که پرستار است اما روایت تلخ‌تری را بازگو کرد. او گفت: وقتی سوار ماشین او شدم با اصرار شماره تلفنم را گرفت.
او می‌گفت به من علاقه‌مند شده و می‌خواهد با من ازدواج کند. یک روز به این بهانه که می‌خواهد من را به مادرش نشان دهد با من قرار گذاشت. حدود ساعت 10صبح بود. در مسیر او 2 لیوان آبمیوه خرید اما بعد از نوشیدن آبمیوه دیگر متوجه چیزی نشدم تا اینکه ساعت 4صبح فهمیدم ساعت‌هاست که در پارکی رها شده‌ام.
او من را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالم را سرقت کرده بود. در ادامه متهم همه اتهاماتش را انکار کرد و گفت: همه شاکیانم دروغ می‌گویند. آنها با یکدیگر تبانی کرده‌اند تا از من اخاذی کنند. من بی‌گناهم. در پایان این جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و متهم را به اتهام آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار و رابطه نامشروع در مجموع به تحمل 41سال حبس و شلاق Whip محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

آقای دکتر مرا خام کرد و من بلیط خوشبختی ام را به او سپردم ولی ...

همسرم با ترفندهایی که به او آموزش داده بودم با مردان غریبه ارتباط برقرار می کرد !

شلاق و 41 سال زندان تاوان فریب 6 دختر جوان تهرانی+ عکس

اردشیر با اینکه نامزد کرده بودم دست از سرم بر نمی داشت تا اینکه ... + عکس

این دختر 15 ساله دوست داشت زود ازدواج کند! / او در دام سایت همسریابی افتاد

به خاطر پسر همسایه، من و مادرم پدرم را بیهوش کردیم و ... + عکس

راز زشت رها شدن دختر جوان بیهوش در پارک غرب تهران / امیر آب میوه داد و بعد ...

داستان غصه های «سمانه» با گرگ هایی که از دیوار به خانه شان حمله کرده اند + عکس

ماجرای کاپشن لجن آلود یک مرد در خلوتگاه روستایی

رد پای نامزد شهرام در مرگ مشکوک او در بیمارستان لقمان تهران

فیلم لحظه وحشتناک پرت کردن یک بچه یک ساله در خیابان+ فیلم و عکس

قتل در میدان بهاران تهران

دختر 16 ساله تهرانی با 44 ضربه چاقو پدرش را کشت + عکس

عوامل اورژانس مادر 16 ساله باردار را دوبار به زمین انداختند +فیلم

پیام عجیب دختر ۱۱ ساله دنیا را بهم ریخت! +تصویر

ریحانه راز شومی از مادرش به زبان آورد / آن شب دو مرد در خانه ما بود!

دفن یک قربانی تب کریمه کنگو در اصفهان تایید شد؟ + فیلم و عکس

دستبرد خنده دار داماد از مادر زنش + عکس

 

کدخبر: 268216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟