به گزارش گروه حوادث Accidents Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police Police آبادان در جریان سرقت Stealing Stealing های کابل های فشار قوی اداره برق قرار گرفتند که باعث خاموشی بعضی از نقاط شهر شده بود.
بدین ترتیب تیمی ازماموران تجسس کلانتری 18 ذوالفقاری برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.
در این مرحله ماموران شروع به گشت زنی ها پلیسی کردند تا اینکه ساعت 3 بامداد سه شنبه 2 خرداد ماه با مرد جوانی در منطقه 30 ذوالفقاری روبرو شدند که با سیم بر آیق در حال قطع کردن کابل فشار قوی برق بود که این سارق با دیدن ماموران سوار بر موتور پا به فرار Escape Escape گذاشت.
همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شود و ماموران با استفاده از قانون Law Laww به کارگیری اسلحه اقدام به تیراندازی هوایی کردند که در این مرحله دزد The Thief The Thief جوان به ناچار خود را تسلیم ماموران کرد.
ماموران در بازرسی از سارق فراری کابل های فشارقوی سرقتی زیادی به دست آوردند و یاسر که راهی جز اعتراف نداشت لب به سخن باز کرد.
یاسر گفت: به خاطر اعتیادم به هروئین و نیاز مالی با وجود اینکه می دانستم هربار که سرقت انجام می دهم احتمال برق گرفتگی و مرگ است دست به دزدی theft theft می زدم چون هیچ راه دیگری برای تامین هزینه اعتیادم نداشتم.
بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.
برای ورود به کانال تلگرام Telegram ما کلیک کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟