مرد افغان که در پرونده قتل همسرش در باغ شهریار به اعدام محکوم شده بود، پس از تحمل حبس 10 ساله، به دلیل ناتوانی خانواده مقتول در تأمین نصف پول دیه، با قید وثیقه آزاد خواهد شد.

بهمن سال 86، عبدالله 37 ساله در درگیری با همسر جوانش به نام «ظریفه» در یکی از باغ‌های شهریار، او را با ضربات میله‌ای فلزی به قتل Murder رساند. صاحب باغ که شاهد این درگیری و قتل بود بلافاصله پلیس Police را در جریان گذاشت و مرد افغان دستگیر شد. با توجه به اسناد موجود در پرونده و اعترافات متهم، حکم قصاص او با درخواست اولیای دم در جلسه اول دادگاه صادر شد.

این مرد ادعا کرد که روز جنایت همسرش را داخل ماشین چند جوان دیده و وقتی او به داخل خانه رسیده با میله فلزی به جانش افتاده است.
پس از 10 سال از صدور این حکم، با توجه به اینکه مقتول زن بوده و خانواده‌اش توانایی پرداخت نصف پول دیه او را نداشتند اجرای حکم بلاتکلیف مانده بود. به همین دلیل متهم پس از 10 سال زندان Prison خواستار تعیین تکلیف پرونده‌اش شد. با این درخواست صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری به ریاستقاضی Judge قربانزاده و غفاری مستشار او مورد رسیدگی قرار گرفت و قضات با توجه به ناتوانی خانواده مقتول در پرداخت نصف دیه، مرد افغان را به 10 سال زندان محکوم کردند. با توجه به اینکه متهم مدت محکومیت تعیین شده را گذرانده بزودی با قرار وثیقه آزاد خواهد شد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مهران خواستگارم بود ولی یک شب مرا دزدید و ... / نمی دانم چرا آن کار زشت را با نسترن کردم!+ عکس

پشت شمشادهای پارک با دو دوستش کمین کرده بودند و ... / جوان شیطان صفت در چند قدمی اعدام توبه نامه نوشت و ... + عکس

خواهر زن مطلقه ام روح زندگی من و زنم را دزدید!

فرهاد مرا در یکی از خیابان های خلوت برد و با تهدید کاری با من کرد که از گفتنش شرم دارم!

ماجرای فوق العاده عجیب یک قاتل که صبح دیروز در کرج اعدام شد

2 قاتل در زندان مشهد اعدام شدند + جزئیات

14 مرد سست اراده 30 میلیون تومان دادند تا آرزوی خانم را ببینند اما ...

نقشه کثیف و بی رحمانه پزشک قلابی برای دختر کرمانی

 

کدخبر: 266796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟