با آغاز رسیدگی به پرونده، در بررسی ها کارآگاهان متوجه شدند که گمشده با همسرش دارای اختلافات شدید خانوادگی بوده است. تحقیقات از همسر مرد گمشده در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان متوجه شدند که همسر گمشده پس از طرح شکایت در کلانتری از محل سکونتش متواری شده و از او خبری نیست.

شواهد به دست آمده نشان از ارتکاب جنایت Crime با انگیزه اختلاف خانوادگی را داشت، دستگیری این زن در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان در ادامه اقدامات خود اطلاع پیدا کردند جسد سوخته یک مرد در اطراف زرقان پیدا شده است.

در نهایت ماموران با حضور در آن محل دریافتند که جسد متعلق به مردی است که همسرش مدت‌ها قبل مفقودی او را اعلام کرده است. از این رو فصل تازه‌ای در پرونده گشوده شد و ماموران این زن را دستگیر کردند. وی در بازجویی‌ها به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل Murder همسرش با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد. در نهایت ماموران آن مرد را نیز دستگیر کردند.

این مرد پس از انتقال به آگاهی در همان مراحل اولیه تحقیقات به قتل مرد جوان که از دوستانش بوده اعتراف و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از چند ماه پیش که به منزل دوستم رفت و آمد داشتم به صورت کاملا اتفاقی با همسرش آشنا شدم و در همان اوایل آشنایمان متوجه شدم  که او با دوستم اختلاف شدیدی دارد.

وی در خصوص نحوه ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: بعد از چند ماه ، به همراه او تصمیم به قتل همسرش گرفتیم.

این زن ساعت12 شب با من تماس گرفت و عنوان داشت که به همسرش قرص داده و او را بی هوش کرده است.

من هم به خانه آنها رفته و مقتول را با ماشین به جاده زرقان بردیم و زمانی که در حال بهوش آمدن بود او را کشته و جسد را از کناره جاده به پایین و داخل گودالی پرتاب کردم. با ظرف بنزین خودم را به بالای سر جنازه رسانده و آن را آتش زدم و پس از ارتکاب جنایت از محل متواری شدیم.

با توجه به اعتراف صریح متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت متهم زن نیز در اعترافات خود به کارآگاهان گفت: از حدود چند ماه پیش و پس از چندین بار مواجهه حضوری، با او دوست همسرم  آشنا شدم .

آشنایی ما دو نفر تنها محدود به تماس‌های تلفنی و چندین ملاقات در داخل پارک بود اما طی همین مدت به او اعتماد کرده و پس از مدتی پیشنهاد قتل همسرم را مطرح کردم که او نیز قبول کرد تا به من کمک کند.

با نادر همسرم اختلاف داشتم ولی او مرا طلاق نمی‌داد. شب حادثه Incident چندین قرص خواب آور را در آبمیوه ریخته و به همسرم خوراندم. پس از بیهوش شدن با او تماس گرفته و او نیز به خانه ما آمد و همسرم را در حالی که هنوز نفس می‌کشید سوار ماشین کردیم و بردیم.

این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شد. جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه سوم کیفری یک تشکیل شد. در این جلسه اولیای دم درخواست مجازات متهمان را مطرح کردند.

سپس هر دو متهم به دفاع از خود پرداخته و بار دیگر جزییات قبلی را مطرح کردند.

بدین ترتیب ختم جلسه رسیدگی اعلام و مرد جوان به قصاص و زن خیانتکار به 25 سال زندان Prison محکوم شد. این حکم در دیوانعالی کشور تایید شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

جنجالی ترین خواستگاری از خانم پرستار / او حلقه نامزدی را در شکم بیمار عاشق پیدا کرد+فیلم و عکس

مدیر کارخانه اول مرا مدیر بخش کرد و بعداز مدتی وقتی از او باردار شدم ...

وقتی عمو با مادر در اتاق تنها بودند، پدرم آمد و ... + عکس

من! زن مطلقه شفاهی صیغه نادر شدم و حالا ...

اقدام وحشیانه 4 پسر چوپان با دختر دانشجو در بیابان های ورامین / دختر یکی از چوپان ها رابخشید اما...

فیلم لحظه اسید پاشی به صورت مرد میوه فروش تهرانی / جوان اجیر شده فاجعه خود پرونده سیاهی داشت که ...+فیلم و عکس

دستگیری کثیف ترین مرد شیطان صفت / او به دختر 2 ساله هم رحم نکرد+عکس

شکنجه شیطانی دختر 23 ساله مست در کوچه خلوت

شرط عجیب یک مادر در بخشیدن قاتل پسرش+عکس

2 پسر که با هم ارتباط زشت داشتند در ملاعام شلاق خوردند+ عکس

مدعی واسطه امام زمان (عج) در فردیس دستگیر شد / زن ها خانه او را زیارت می کردند و ...

زن جوان حسابی خودش را توی دلم جا کرده بود / فهیمه وقتی فهمید دنیا روی سرم خراب شد و ...

دانشجوی دختر با نقشه دوست پسر سابقش بی آبرو شد!

کاشت ناخن بهانه ای برای بردن 9 دختر نوجوان به خلوتگاه + عکس

30 پسر جوان که وحشیانه دختر 16 ساله ای را در شکنجه کردند + فیلم و عکس

مرد میوه فروش خواهرم را پشت جعبه ها برد و ... + عکس

 

کدخبر: 266750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟