به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محمد تقی شهبازی رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند در تشریح این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه بعد ازظهر دوشنبه اورژانس نهاوند مبنی بر سقوط Fall فردی در یکی از مناطق صعب العبور کوه های گرین، امدادگران کوهستان جمعیت هلال احمر در کنار اورژانس هوایی و دیگر ماموران فوریت های پزشکی به منطقه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این فرد در یکی از نقاط صعب العبور کوه های گرین شهرستان نهاوند به پائین صخره پرتاب و دچار صدمه شدید شده بود که تا قبل از رسیدن ماموران به این منطقه صعب العبور جان خود را از دست داد.
وی افزود: در این عملیات اورژانس هوایی از استان همدان نیز وارد عمل شده بود اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه زمینه مناسب برای فرود بالگرد وجود نداشت لذا بالگرد در نزدیکترین منطقه به پرتگاه فرود آمد اما مصدوم به علت شدت ضربات وارد شده قبل از نجات فوت شده بود.
رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند با بیان اینکه این عملیات ساعت هفت عصر پایان یافت افزود: امدادگران برای حمل فرد مصدوم وارد عمل شده و جسد او را از داخل کوهستان به بیمارستان انتقال دادند.
شهبازی افزود: به نظر می رسد که فرد حادثه Incident دیده از اهالی شهرستان الشتر استان لرستان باشد.
کوهستان گرین از سلسله کوه های زاگرس مرکزی است که در جنوب نهاوند قرار دارد و مرتفع ترین نقطه آن بیش از چهار متر ارتفاع دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟