رازگشایی از بازار سیاه دزدان در اینترنت+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رضا بستو رییس پلیس Police پیشگیری تهران با اعلام این خبر گفت: روز گذشته مردی که چند روز قبل خانه اش هدف دستبرد دزدان قرار گرفته بود با مراجعه به کلانتری 138 جنت آباد اعلام کرد، در فضای مجازی دستگاه دیجی (djj) پلیر وی و میز لوازم جانبی آن، توسط مردی به فروش گذاشته شده است و برای بازدید کالاها نشانی شهر زیبا را در فضای مجازی ثبت کرده است. 
وی افزود: ماموران که احتمال می دادند دزدان یا مالخرهای وسایل سرقتی برای فروش وسایل سرقتی این مسیر اینترنتی را انتخاب کرده اند برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و به آدرسی که در فضای مجازی به ثبت رسیده بود اعزام شدند و مشخص شد فروشنده وسایل سرقتی با افراد مشکوکی در رابطه است و وسایل سرقتی دیگری نیز مخفیگاه متهم وجود دارد.
سرهنگ رضا بستو ادامه دد: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران سرکلانتری دوم، برای دستگیری متهمان به مخفیگاه آنها رفته مخفیگاه متهم را تحت نظر گرفتند که بعد از مدتی، مأمورین انتظامی، مشاهده می کنند که متهم با یک خودروی سواری همراه سه سرنشین دیگر در محل حاضر می شوند که در عملیاتی غافلکیرانه متهم و همدستانش ستگیر شدند.
وی افزود: عوامل سرکلانتری دوم موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی کالا از قبیل : لوازم و قطعات داخل خودرو، تعدادی لپ تاپ، دستگاه پلیر dj ، موبایل و لوازم جانبی آن، پنل ضبط و بلند گو و مودم و... جمعا به تعداد640 کالا و همچنین یک تفنگ بادی 4.5 اینچ به دست آمد .
بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر دراختیار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟