پایان فاجعه کشتار  سگ در چین/چینی ها گوشت سگ را می خوردند + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مقامات چین قصد دارند فروش گوشت سگ را در مراسم سگ‌خوری در شهر یولاین ممنوع اعلام کنند. هر ساله هزاران حیوان بی گناه در این مراسم کشته می شوند. این مراسم از سال 2010 به منظور بهبود بازار Store فروش حیوانات آغاز شد؛ اما رئیس جدید حزب کمونیست چین قصد دارد با ممنوع کردن تجارت گوشت سگ، به این مراسم غیرانسانی پایان دهد. 

ممنوعیت فروش گوشت
مؤسسه جامعه انسانی بین المللی اعلام کرد: افرادی که بر خلاف قانون Law عمل کنند و همچنان به فروش سگ بپردازند، با جریمه 100 هزار یوآنی مواجه می شوند و حتی ممکن است بازداشت شوند.
این یکی از شدیدترین اقدامات علیه تجارت گوشت سگ در چین محسوب می شود که هر ساله در سراسر جهان با انتقاداتی مواجه شده است. این قانون فقط در خصوص فروش و تجارت گوشت سگ است و تجارت گوشت حیوانات دیگر از جمله گربه همچنان آزاد است.

ممنوعیت فروش گوشت
حدود 10 میلیون سگ و 4 میلیون گربه هر ساله در چین کشته می شوند. ده ها هزار مورد از این حیوانات فقط برای مراسم یولاین کشته می شوند. هرچند در حال حاضر به دنبال اعتراضات داخلی و جهانی، تعداد حیواناتی که در این مراسم کشته می شوند، در مقایسه با سال های قبل کاهش یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 265890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟