دختر 8 ساله شاهد ارتباط شیطانی مادر با مردان غریبه بود / او مرا در یک اتاق زندانی می کرد و ... + عکس

بیست و پنجم بهمن پارسال، شوهر این زن با مراجعه به اداره آگاهی علیه همسرش به خاطر داشتن رابطه نامشروع شکایت کرده بود. این مرد به کارآگاهان گفت: چند وقتی بود که به روابط همسرم ظنین شده بودم تا اینکه یک روز به خاطر اختلاف با باجناقم او ادعا کرد که زنم با مردهای غریبه رابطه دارد. ابتدا فکر کردم از روی خصومت چنین اتهامی را به همسرم می‌زند تا اینکه در گوشی تلفن همسرم چیزهایی را دیدم که نشان می‌داد همسرم با مردهای غریبه رابطه دارد.با طرح این شکایت زن 24ساله دستگیر شد و کارآگاهان پس از بررسی تلفن همراه این زن دریافتند که او در نبود همسرش، مردهای غریبه‌ای را به خانه دعوت می‌کند. هفته گذشته زن جوان از زندان Prison به شعبه چهارم دادگاه کیفری منتقل شد تا با ریاست قاضی Judge عبداللهی محاکمه شود.

قضات وقتی از این زن درباره رابطه شیطانی‌‌اش پرسیدند او اتهامش را نپذیرفت وادعا کرد که همسرش این نقشه را علیه او طراحی کرده است. اما ناگهان دختر هشت ساله او وارد دادگاه شد و علیه مادرش شهادت داد و گفت: «مادرم با مردها وحتی با شوهر خاله‌ام زمانی که پدرم در خانه نبود «ملاقات می‌کرد» مرا در اتاقم زندانی Prisoner می‌کرد و می‌گفت اگر به پدرم چیزی بگویم مرا با قاشق داغ می‌سوزاند وتحویل بهزیستی می‌دهد. پس از اظهارات تکان دهنده دختر خردسال، متهم پای میز محاکمه ایستاد وگفت دخترم دروغگوست و این حرفها را پدرش یادش داده است.

این درحالی بود که قضات بخشی از پیامک‌های زن جوان را خواندند که نشان می‌داد او با مردان غریبه رابطه دارد.اما او بازهم منکر اتهاماتش شد وادعا کرد این گوشی متعلق به او نیست و شوهرش این مکالمات را ضبط کرده وبرایش پاپوش درست کرده است!

پس ازپایان جلسه دادگاه، قضات وارد شورشدند وقرار است بزودی حکم‌شان را صادرکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

نقشه شوم هنرپیشۀ زن شبکه ماهوره ای PMC برای پزشک مشهور مشهدی

ناگفته های عروس 13 ساله در کلانتری؛ شوهرم در این سن کم به من تهمت غیر اخلاقی می زند!

حادثه سقوط چلچراغ حرم حضرت معصومه(س) + عکس

شلیک مرگبار به 2 مامور حراست در هفت تپه+عکس

موش ها ، نوزادی را خوردند + عکس

فیلم لحظه حمله تروریست ها به کلانتری 22 اهواز و شهادت 2 مامور پلیس + عکس

دعوای شدید عروس و داماد کرجی در نیمه شب عروسی / داماد 2 سال فرار کرد!

 

 


 

 

 

 

کدخبر: 265791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟