ربودن قمارباز برای زنده کردن پول قمار / یک زن راز این پرونده را فاش کرد + عکس

اواخر تیرماه سال 95 بود که زن جوانی پلیس را از ناپدید شدن ناگهانی شوهرش با خبر کرد. او گفت: شوهرم حمید آشپز حرفه‌ای یکی از رستوران‌های معروف بازار Store تهران است. او روز گذشته به محل کارش رفت، اما دیگر بازنگشت. وقتی تماس گرفتم، همکارانش گفتند او با جوانی که خودش را مأمور پلیس معرفی کرده بود، رفته و دیگر بازنگشته است. 
با طرح شکایت مأموران دست به تحقیق زدند و مشخص شد فردی با مشخصات شوهر آن زن از سوی پلیس بازداشت نشده است. بنابراین همچنان که تلاش پلیس برای یافتن آن مرد ادامه داشت، زن جوان بار دیگر نزد مأموران رفت و گفت شوهرش با او تماس گرفته و گفته است چند نفر او را گروگان hostage گرفته‌اند و برای آزادی‌اش 50 میلیون تومان پول درخواست کرده‌اند.
با اطلاعاتی که آن زن در اختیار مأموران قرار داد، آنها توانستند محل نگهداری حمید را که یکی از باغ‌های متروکه در حوالی خادم‌آباد شهریار بود، شناسایی و دو نفر از گروگان‌گیران را دستگیر کنند. حمید بعد از آزادی به مأموران گفت: چند روز قبل از حادثه Incident با یکی از دوستانم به نام اکبر قمارکردم‌ و  50  میلیون تومان باختم. او مدام با من تماس می‌گرفت و پولش را می‌خواست تا اینکه آخرین بار مرد جوانی مقابل رستوران محل کارم آمد و خودش را پلیس معرفی کرد. او به بهانه‌ای مرا سوار ماشینش کرد و کمی که از رستوران دور شدیم، با تهدید اسلحه خواست سر و صدا نکنم. سپس به باغ متروکه‌ای در شهریار رفتیم. 20 شبانه‌روز آنجا بودم و آنها آنقدر مرا شکنجه کردند تا اینکه مجبور شدم با همسرم تماس بگیرم و از او بخواهم 50 میلیون تومان را به حساب اکبر بریزد. 
بعد از توضیحات شاکی، اکبر تحت تعقیب مأموران شناسایی و بازداشت شد. او با اقرار به جرمش دو همدست دیگرش را معرفی کرد و مأموران توانستند آنها را دستگیر کنند. هر چهار متهم به اتهام آدم‌ربایی مقرون به آزار روانه زندان Prison شدند، اما سه نفر از آنها با قرار وثیقه آزاد شدند.
این پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و روز گذشته روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی اصغرزاده و مستشار توکلی قرار گرفت. در آن جلسه شاکی که در دادسرا اعلام رضایت کرده بود، حضور نداشت، اما دو متهم همراه وکیل دیگر متهمان در دادگاه حاضر شدند. بعد از اعلام رسمیت جلسه یکی از متهمان در جایگاه قرار گرفت و گفت: قبول دارم حمید را به باغ بردم، اما اسلحه نداشتم و او را شکنجه ندادم. به اصرار اکبر این کار را کردم.
در ادامه دیگر متهم پرونده گفت: از نقشه اکبر بی‌خبر بودم. او تماس گرفت و مرا به بهانه مهمانی به باغ دعوت کرد. وقتی با شاکی روبه‌رو شدم، اکبر گفت از او پول طلب دارد و اگر او را کمک کنم تا طلب 50 میلیون تومانی‌اش را بگیرد 2 میلیون تومان به من می‌دهد. 
سپس وکیل دو متهم به دفاع از موکلشان در جایگاه حاضر شدند و وکیل اکبر گفت: موکلم جرمش را اقرار کرده و قبول دارد. او پشیمان است و از دادگاه درخواست تخفیف مجازات دارد. 
وکیل دیگر متهم که صاحب باغ بود، گفت: موکلم کلید باغ را به دوستش – اکبر – امانت داد تا برای تفریح با دوستانش به آنجا بروند. آنها زمانی که حمید را به عنوان گروگان آنجا بردند در تهران نبود و به شیراز رفته بود. او از ماجرا بی‌خبر بود و وقتی که از سفر  برگشت به کار آنها معترض شد. به همین خاطر از قضات دادگاه تخفیف مجازات را برای موکلم تقاضا دارم. 
در آخر هیئت قضایی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

فیلم / آغاز جشنواره کن 2017 با سخنرانی اصغر فرهادی / حالا نوبت زبان فرهنگ و سینما است + عکس

چگونه در انتخابات رای بدهیم؟ / فیلم مراحل رای دادن با دستگاه الکترونیک را ببیند

نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96چگونه اعلام خواهد شد؟ / وزارت کشور پاسخ داد

فوری / کشف پیکر 18 شهید غواص عملیات کربلای 4 با دستان بسته

 

کدخبر: 265359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟