به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 4:30 بامداد21 اردیبهشت ماه بود که به قاضی محسن‌ مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل Murder خبر رسید  دختری به نام فیروزه به طرز مشکوکی در یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران شهر فوت شده است. افشین، پسری که فیروزه را به بیمارستان منتقل کرده بود، گفت: این دختر در خانه‌ام مهمان بود که حالش بد شد. او را همراه دوستم کامران به بیمارستان منتقل کردیم، اما پزشکان گفتند که او فوت شده است. افشین وقتی مورد تحقیق بیشتر قرار گرفت، جزئیات بیشتری از زندگی فیروزه را شرح داد. او گفت: فیروزه اهل شهرستان است و من در شبکه‌های اجتماعی با او آشنا شده بودم. من کارگر قهوه‌خانه هستم و او چند بار برای دیدنم به تهران آمده بود. فیروزه دیروز تماس گرفت و گفت به خاطر اینکه جشن تولدم نزدیک است، همراه دوستش به تهران آمده و می‌خواهد من را ببیند.

وقتی بیشتر حرف زدیم، گفت که با خانواده‌اش دعوا کرده است و نمی‌توانست محیط خانه را تحمل کند، به خاطر همین راهی تهران شده است. به خاطر اینکه مجبور بودم تا ساعت 12 شب در قهوه‌خانه بمانم، گفتم که نمی‌توانم او را ببینم.
ساعتی بعد دوستم کامران زنگ زد و گفت که فیروزه و دوستش را به خانه‌ام برده است. به هر حال وقتی به خانه رفتم، فیروزه و دوستش آنجا بودند. آنها حال خوبی نداشتند و احتمال دادم که مواد مصرف کرده باشند. بعد از آن بود که قلیان را روشن کردیم و در حال مصرف قلیان بودیم که ناگهان حال فیروزه بد شد. بعد با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان منتقل کردیم که گفتند فوت شده است. بعد از ثبت حرف‌های مرد جوان، تحقیقات به دستور قاضی مدیر روستا در جریان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

راز قتل زن 47 ساله در تهران/ او به حمام پناه برد و...

مرگ مرموز فیروزه در خانه افشین و کامران 2 پسر تهرانی

دختر 13 ساله را با موتور به خلوتگاه شیطانی بردند و 2 نفری...

بلای وحشتناکی که بر سر مادر و دختر تنها آمد / آن مرد زنگ خانه را زد و...

وقتی به خانه ستاره رفتم او نبود و شوهرش مرا به خانه دعوت کرد و ...

وحشتناک ترین مرگ در پایتخت / مرد جوان پس از سقوط از ساختمان 5 طبقه روی حفاظ ها افتاد + عکس 14+

آدم ربایی پس از باختن 50 میلیون تومان در قمار+ عکس

 

 


 

 

 

 

کدخبر: 265358 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟