شکنجه خوفناک علی در آشپزخانه / طناب دور گردن او را 3 نفری کشیدند! +عکس

دوازدهم آبان‌ماه سال 92، زن جوانی مأموران پلیس تهران را از گم شدن ناگهانی شوهر 60 ساله‌اش که علی نام داشت با خبر کرد. بعد از طرح شکایت و در حالی که بررسی‌ها در جریان بود خبر رسید که جسد مرد گم شده داخل صندوق عقب خودروی خودش در جاده چالوس پیدا شده است. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی و شناسایی هویت وی از سوی خانواده‌اش، همسرش اطلاعات بیشتری در اختیار پلیس گذاشت. او گفت: شوهرم با مردی آشپز به نام پیمان اختلاف حساب داشت و روز حادثه Incident برای ملاقات با او خانه را ترک کرد. وقتی از پیمان در این باره تحقیق شد مدعی شد که با همدستی سه مرد افغانی، علی را به قتل Murder رسانده است.
او گفت: 90 میلیون تومان از علی طلب داشتم و او بدهی‌اش را نمی‌داد. مجبور شدم پولم را با تهدید پس بگیرم. برای این کار سه مرد افغان را اجیر کردم. آنها هم علی را آن قدر شکنجه دادند که فوت شد. هر چند مأموران پلیس نتوانستند مردان افغان را شناسایی کنند، با این حال پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قاضی رسیدگی‌کننده، اما تحقیقات را کافی ندانست و پرونده را برای تحقیق بیشتر به دادسرا ارجاع داد. پیمان وقتی این بار مورد تحقیق فنی قرار گرفت حرف‌هایش را تغییر داد و قتل را به گردن رضا و هوشنگ که از دوستانش بودند، انداخت. او گفت: رضا به عنوان پیک در آشپزخانه‌ام کار می‌کرد. به او وعده دادم اگر بتواند از علی زهرچشم بگیرد به او 5میلیون تومان می‌دهم که قبول کرد  و هوشنگ یکی از دوستانش را با خود همراه کرد. متهم در توضیح حادثه گفت: روز حادثه در آشپزخانه با مقتول قرار گذاشتم. رضا و هوشنگ هم آنجا بودند.
وقتی علی وارد شد، رضا با شوکر او را تهدید کرد و با ملاقه به سرش کوبید. من هم با ملاقه‌ای دیگر به سرش کوبیدم که بیهوش شد. یک‌طناب دور گردنش پیچیدیم و یک سر طناب را به ستون بستیم و سر دیگر طناب را سه نفری کشیدیم. سرانجام هوشنگ چاقویی برداشت و ضربه‌ای به گردن علی زد. بعد از ارتکاب قتل جسد را لای پارچه گذاشتیم و با طناب بستیم. سپس داخل صندوق عقب خودروی مقتول گذاشتیم و در ابتدای جاده چالوس رها کردیم. متهم گفت: بعد از انجام مأموریت 20 میلیون به هوشنگ و 17 میلیون به رضا دادم و از آنها خواستم تا از این موضوع با کسی حرفی نزنند. بعد از اقرار مرد آشپز، دو همدست وی بازداشت و حرف‌های متهم اصلی را تأیید کردند. با کامل شدن تحقیقات بازپرس، سه متهم را به اتهام مشارکت در قتل عمد مجرم شناخت و پرونده روی میز هیئت قضایی شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی زالی و مستشار اسلامی قرار گرفت.
ابتدای جلسه بعد از قرائت کیفرخواست اولیای دم درخواست قصاص کردند. ابتدا رضا در جایگاه ایستاد و گفت: من به عنوان پیک در آشپزخانه پیمان کار می‌کردم. یک روز پیمان گفت با یکی از دوستانش به خاطر مسئله ناموسی مشکل دارد و از من خواست در قبال گرفتن 5‌میلیون تومان او را تهدید کنم که قبول کردم. چون قضیه را ناموسی تعریف کرده بود، تحت‌تأثیر قرار گرفتم و از دوستم – هوشنگ – خواستم کمک کند که قبول کرد. متهم در شرح حادثه هم گفت: آن روز من و هوشنگ در آشپزخانه مخفی شدیم. وقتی مقتول وارد شد، ابتدا من به او شوکر زدم و بعد با ملاقه به سرش کوبیدم. سپس پیمان وارد شد و ملاقه بزرگی برداشت و ضربه‌ای به سر او زد. بعد هم یک رشته طناب به دور گردنش بستیم و یک سرش را به ستون و سر دیگرش را خود پیمان کشید. بعد هم هوشنگ با تهدید پیمان چاقویی برداشت و ضربه‌ای به گردن علی زد. در ادامه هوشنگ در جایگاه قرار گرفت و حرف‌های رضا را تأیید کرد. سپس پیمان به درخواست قاضی در جایگاه حاضر شد و گفت: بعد از آنکه طناب را دورگردن مقتول پیچاندیم هر سه نفری آن را کشیدیم و من تنها این کار را نکردم. او در آخرین دفاعش گفت: من از رضا و هوشنگ خواستم که علی را بترسانند و قصد قتل نداشتم. در پایان جلسه هیئت قضایی وارد شور شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

تصاویر شاه مازندران در بیمارستان و سردخانه / علت مرگ شاه مازندران در زندان اعلام شد

قتل در پارتی شبانه پسر سفیر آمریکای لاتین در تهران / بازیگران مشهور و فوتبالیست های سرشناس در میهمانی شبانه چه می کردند؟

شکنجه خوفناک علی در آشپزخانه / طناب دور گردن او را 3 نفری کشیدند! +عکس

وقتی در حیاط را باز کردم جوان مست مرا با کتک به داخل اتاق برد و ...

این مرد خطرناک را می شناسید / او دست به یک گروگانگیری مرموز در تهران زد و ناپدید شد + عکس

این ابلیس از اعدام گریخت / فرهاد را از پارک به خانه بردم و ... +عکس

شک بیش از حد زن برای شوهرش دردسرساز شد / او باید کارت بکشد! + عکس

«کریم آباد» رفسنجان درسوگ 8 زن وکودک + عکس قربانیان و حادثه

زن شوهردار تهرانی در دام شیطانی یک مرد با گریم خاص افتاد / او یک فیلم غیر اخلاقی از من برای شوهرم فرستاد و ...

اقدام شرم آور و کثیف مرد زن نما در واگن زنانه مترو / پلیس زن راز متهم را برملا کرد + عکس

تنبیه دانش آموزان با شلاق برای معلم گران تمام شد + تصاویر

عروس 3 ساعت پس از ازدواج طلاق گرفت و با مرد دیگری ازدواج کرد!

سرگردانی 6 ماهه خانواده زن گمشده در سیلاب خیابان پاسداران + عکس

تصادف هولناک قطار مسافری با خانه +عکس

قدرت باور نکردنی یک مادر که فرزندش به خطر افتاده بود + عکس

مادر حسود دستگیر شد + عکس

 

کدخبر: 264572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟