گانگسترهای 6 باند مسلحانه در اصفهان دستگیر شدند

سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: این باندهای سرقت Stealing مسلحانه و خشن در سال 95 منهدم و از هم متلاشی شدند که بیشترین فعالیت آنها سرقت از طلافروشی‌ها، محموله و سرقت‌های همراه با خشونت بود.

وی در مورد نظارت پلیس Police فتای استان بر تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی افزود: پلیس فتا به طور دقیق همه صفحات شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های اینترنتی که در زمینه تبلیغات انتخاباتی فعال هستند را رصد و با هرگونه تخلفی در این زمینه برخورد قانونی می‌کند و تا امروز امنیت خوبی در این فضا برقرار بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امسال سال پرشتابی در ماموریت‌های میدانی و عملیاتی پلیس استان است، خاطرنشان کرد: در جمع آوری معتادان ولگرد از محلات کار ویژه‌ای در سال 95 آغاز شد که این روند در امسال هم ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در زمینه مبارزه با موادمخدر بیش از 500 طرح در استان اجرا شد که نشان دهنده عملکرد مصمم و قاطع پلیس بوده است، گفت: سرقت های خرد، کاهش تصادفات فوتی و ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان برای سال 96 است.

سردارآقاخانی افزود: پلیس اصفهان مقابله با جرایم فضای مجازی را به عنوان اولویت خاص برنامه‌های خود قرار داده و معتقد است این فضا با توجه به تهدیدات و آسیب‌های جبران ناپذیری که برای نسل جوان ما دربردارد باید به طور ویژه زیر نظر و کنترل پلیس باشد.

وی همچنین بیان کرد: سال گذشته شاهد کاهش 45 درصدی تخلفات در بین کارکنان پلیس استان بودیم و امسال هم تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی در مراکز انتظامی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود و تیم‌های ویژه به طور سرزده در یگان‌های انتظامی حضور یافته و بر رعایت این مسایل از طرف کارکنان نظارت می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟