ربودن سرباز بدرقه برای رهایی مجرم سابقه‌دار+عکس

صبح روز دهم بهمن سال قبل بود که سرباز وظیفه‌ای هنگام انتقال مجرم سابقه‌داری از کلانتری در شرق تهران به دادسرا از سوی دو سرنشین خودروی پرایدی ربوده شد. آدم‌ربایان با تهدید چاقو، کلید دستبند را از سرباز وظیفه گرفتند و دستبند متهم را باز کردند و به دستان سرباز وظیفه زدند. ساعتی بعد متهمان گروگان hostage خود را در اتاقک متروکه‌ای در باغی حوالی شرق تهران زندانی کردند و از محل گریختند. سرباز وظیفه با دستانی دستبند‌زده و چشمانی بسته از دخمه مخوف آدم‌ربایان فرار Escape کرد و خودش را به اداره پلیس رساند.
بررسی‌ها برای بازداشت مجرمان خطرناک به جریان افتاد. خیلی زود معلوم شد یک روز قبل، مأموران کلانتری در شرق تهران مجرم سابقه‌دار را به اتهام همراه داشتن سلاح سرد و مظنون به زورگیری دستگیر می‌کنند و روز حادثه Incident متهم را همراه سرباز وظیفه‌ای راهی دادسرا می‌کنند که در میانه راه متهم به صورت مخفیانه با دوستانش تماس می‌گیرد و برای آزادی‌اش درخواست کمک می‌کند و دوستانش نقشه آدم‌ربایی و نجات متهم را طراحی و اجرا می‌کنند.
در شاخه دیگری از بررسی‌‌ها، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور قاضی مرشد‌لو، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی آدم‌ربایان وارد عمل شدند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران پلیس روز چهارم اردیبهشت ماه به مرد جوانی که در مقابل کوچه در جنوب تهران در حال پرسه زدن بود، مشکوک شدند و دستور ایست دادند.
مرد جوان با دیدن مأموران به داخل کوچه بن‌بستی رفت و پشت فرمان خودروی پرایدی نشست که در صندلی جلوی آن زن جوانی نشسته بود. مرد جوان با بی‌توجهی به دستور ایست مأموران، خودرو را به حرکت در آورد و با کوباندن خودرواش به خودروی مأموران، قصد فرار داشت که با شلیک گلوله مأموران، زن جوان داخل خودرو کشته و متهم فراری دستگیر شد.

بررسی‌های تخصصی مأموران، حکایت از آن داشت که متهم دستگیر شده همان متهم سابقه‌داری است که در روز دهم بهمن ماه سال قبل هنگام انتقال به دادسرا مأمور بدرقه خود را با همدستی دوستانش ربوده بود.
متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای جنایی منتقل شد. وی در بازجویی‌ها به آدم‌ربایی اعتراف کرد و گفت: یک روز قبل از آدم‌ربایی به اتهام زورگیری از سوی مأموران دستگیر شدم. روز حادثه پدر و خواهرم به کلانتری آمدند تا مرا همراه سرباز وظیفه‌ای به دادسرا منتقل کنند. در میانه راه خواهرم حالش بد شد و پدرم خودرو را کنار خیابان نگه داشت و با اورژانس تماس گرفت. سرباز وظیفه هم که گرسنه بود به داخل مغازه ساندویچی رفت و من هم از فرصت استفاده کردم و با دوستانم تماس گرفت و به آنها گفتم دستگیر شده‌ام و خواستم کمک کنند و مرا نجات دهند. 
دقایقی بعد دو‌نفر از دوستانم با خودروی پرایدی در پوشش مسافرکشی در محل حاضر شدند. از آنجایی که پدرم قرار بود همراه خواهرم به بیمارستان برود، از سرباز وظیفه خواستم با خودروی پراید دوستانم که خودشان را مسافرکش معرفی کردند به دادسرا برویم و سرباز وظیفه‌ام قبول کرد. در میانه راه یکی از دوستانم قمه‌اش را بیرون آورد و به زور کلید دستبند را از سرباز وظیفه گرفت و بعد او را در باغی حوالی شرق تهران زندانی کردیم. بعد از آن روز، من فراری بودم تا اینکه چند روز قبل مأموران پلیس مرا دستگیر کردند که در آن حادثه زن صیغه‌ای‌‌ام فوت کرد. 
تحقیقات از متهم به دستور قاضی مرشدلو ادامه دارد. مأموران در تلاشند تا دو همدست مرد آدم‌ربا را دستگیر کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

در 16 سالگی عروس صیغه ای شدم!

یک روز پنهانی، در نبود مجتبی، به خانه رفتم صحنه ای که دیدم باورنکردنی بود و ...

زن جوان تاکسی تلفنی را اشتباه سوار شد و نیمه شب در دام مرد شیطان صفت افتاد + عکس

دردسر صیغه کردن زن مطلقه برای جوانی که می خواست داماد شود+ عکس

با تهدید پس از ازدواجش او را به خلوتگاه شیطانی ام می بردم! + عکس

16 سال زندان برای کاپیتان ترسوی کشتی+عکس

برنامه انتخاباتی یک زن که روزی 20 ساعت می‌خوابد+عکس

دوست زنم با نگاه زیرچشمی و لبخندهای شیطانی‌اش، مرا اسیر خود کرد / وقتی ارتباط شیطانی مان لو رفت ...

سرقت شبانه جواهرات ازگاوصندوق خانه پزشک مشهور در میدان ونک+عکس

خودکشی این زن جوان در ثانیه آخر ناکام ماند + فیلم و عکس

اعتراض های گسترده به آتش گرفتن «بی ام و» ها+عکس

قاتل نجات یافته از طناب دار 9 ماه بعد دوباره قاتل شد + عکس

مرگبارترین شوخی راننده زانتیا / این راننده 22 ساله 8 زن و کودک را در جاده رفسنجان کشته است!

معمای مرگ هادی در تاکسی کنار خیابان

یک جوان خودش را جلوی دوربین زنده فیس بوکش آتش زد + فیلم

دوستم را به‌خاطر خروپف شبانه خفه کردم! + عکس متهم در دادگاه تهران

بدون معطلی جواب «بله» را گفتم و حالا...

مرگ وحشتناک مادر و پسر در حیاط خانه خود در طارم

مسافر مرموز در اتوبوس عسلویه + عکس عجیب

جزئیات زمین‌لرزه در خراسان شمالی

واژگونی خونین اتوبوس مسافربری در شیراز

مرگ 3 معلم در تصادف جاده ای+عکس

ربودن سرباز بدرقه برای رهایی مجرم سابقه‌دار+عکس

 

کدخبر: 264310 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟