به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در رابطه با آخرین وضعیت پرونده روزنامه اهانت کننده به اهالی منطقه نیروگاه قم گفت: پس از انتشار مقاله و بررسی آن پرونده‌ای در این خصوص در دادسرا تشکیل و شعبه پنجم بازپرسی دادسرا مامور به رسیدگی شد.
وی گفت: پس از انجام تحقیقات و استماع دفاعیات قرار جلب دادرسی برای متهمان این پرونده صادر شد که پرونده جهت رسیدگی به دادگاه کیفری 2 ارسال شده است.
این مقام قضایی گفت: اتهام متهمان این پرونده توهین به اشخاص حقیقی، اقدام به انتشار مقاله توهین آمیز و پخش مطالب غیر واقع در روزنامه است که موجبات اختلاف بین اقشار جامعه و تحریک افراد به ارتکاب اعمالی علیه امنیت داخلی کشور بوده است.
کاهه تصریح کرد: با توجه به شکایت شاکی خصوصی، مفاد مقاله منتشر شده و دفاعیات بلاوجه متهمان و همچنین گزارش پلیس Police اطلاعت مبنی بر بازتاب مقاله منتشر شده، بزه انتسابی توسط بازپرس محرز تشخیص داده شده و لذا قرار جلب دادرسی متهمان صادر شد.
یکی از روزنامه‌های قم در ۷ اسفندماه سال گذشته مطلبی تحت عنوان "فرزندم تنها به نیروگاه نرو" منتشر کرد که حاوی توهین به مردم قم به ویژه مردم انقلابی و متدین منطقه نیروگاه بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 262353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟