عکس عجیب از چپ کردن یک پژو 206

همزمان با رخداد این حادثه Incident و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 73 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 18:00 روز گذشته به بزرگراه شهید صیاد شیرازی(مسیر شمال به جنوب)، حوالی میدان سپاه رهسپار شدند.

مجید میرزایی فرمانده نیروهای اعزامی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با موانع کنار بزرگراه به صورت واژگون بر روی جدول حاشیه بزرگراه قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و راننده جوان خودرو سواری(یک خانم 22 ساله) قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک شهروندان از اتاقک وسیله نقلیه خارج شد.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق خودرو و نصب علایم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه، از نشتی بنزین خودرو سواری جلوگیری کردند و با کمک جرثقیل وسیله نقلیه واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند.

میرزایی در پایان گفت: علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس Police راهور اعلام می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 261259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟