قتل فجیع پدر به دست پسر و همسر در جنوب تهران+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا،یکم شهریور 94 یک پسر جوان به نام امین با پلیس Police پیشوا جنوب تهران تماس گرفت و از کشته شدن پدر 50 ساله اش به نام عزت خبر داد. پلیس وقتی به خانه  مورد نظر رفت با جنازه خونین مرد میانسال که با ضربه های جسم سخت به سرش از پا در آمده بود روبه رو شد. جنازه در حالی به پزشکی قانونی منتقل شد که پسر جوان مدعی بود پدرش در غیاب وی و مادرش از سوی افراد ناشناس کشته شده است. پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بازجویی از پسسر و همسر قربانی پرداخت و آنها که در مسیر تحقیقات به بن بست رسیده بودند به جنایت Crime خانوادگی اعتراف کردند.
پسر جوان گفت: پدرم 2 سال و نیم بود که بی کار شده بود و مدام در خانه بود. بهانه گیری های بی دلیل پدرم موجب شده بود مادرم از رفتارهای او خسته شود. پدرم به دروغ به دوستان و اقوام گفته بود من یکی از نخبگان کشور و در شیراز دانشجوی رشته پزشکی هستم تا بتواند به بهانه فراهم کردن پول تحصیلم از آنها پول قرض کند. من و مادرم از رفتارهای پدرم خسته شده بودیم به همین خاطر مادرم نقشه قتل Murder او را کشید و از من خواست تا نقشه را اجرا کنم.
وی ادامه داد: من و مادرم برای خرید چاقو به یک قصابی در ورامین رفتیم اما مرد قصاب در مغازه اش نبود. به همین خاطر یک سرنگ و مقداری اسید تهیه کردیم. قرار شد مادرم در فرصتی مناسب مرا خبر کند تا نقشه مان را اجرا کنیم. ساعت 5 صبح یکم شهریور بود که مادرم بالای تختم آمد وگفت باید نقشه را اجرا کنیم. پدرم در خواب عمیق بود که با دمبل چندین ضربه به سرش زدم. مادرم هم پاهایس را با تسمه پلاستیکی بست. مادرم مرگ پدرم مطمئن نبود. به همین خاطر از من خواست تا اسید به او تزریق کنم اما من که ترسیده بودم آمپول هوا و داروی مخصوص دام به پدرم تزریق کردم. من و مادرم پتوی خونین و دمبل را با تاکسی به حاشیه ورامین بردیم و به سطل زباله برگشتیم. سپس با پلیس تماس گرفتم و به دروغ گفتم پدرم کشته شده است.
به دنبال اعتراف های تکان دهنده پسر جوان مادر وی به نام معصومه نیز به تشریح جزییات جنایت خانوادگی پرداخت و اتهام معاونت در قتل را گردن گرفت. این مادر و پسر صبح شنبه - 9 اردیبهشت ماه امسال- در شعبه دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge و با حضور دو مستشار پای میز محاکمه ایستادند.
در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر و مادر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای نوه و عروسشان حکم قصاص خواستند. 
سپس امیر 24 ساله در جایگاه ویژه ایستاد و حرف های تازه ای مطرح کرد. این پسر گفت: من پدرم را نکشتم و نمی دانم چه کسی او را کشته است. من خودم شاکی هستم و از دادگاه می خواهم تا پیگیر پرونده قتل پدرم شود.
وی درباره اعتراف های اولیه اش در پلیس آگاهی و نزد بازپرس گفت: تحت فشار اعتراف کردم و خودم جزییات قتل را شرح دادم اما من قاتل The Murderer نیستم و اعتراف های قبلی ام یک سنارویوی دروغین است.
معصومه 47 ساله نیز منکر معاونت در قتل شد و گفت: من تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به معاونت در قتل اعتراف کردم اما حالا می گویم بی گناهم.
سپس قضات از دو گواهی که دادگاه حاضر شده بودند خواستند تا به تشریح آنچه از زندگی قربانی می دانند بپردازند. یکی از آنها گفت: عزت می گفت پسرش یکی از پنج نخبه برجسته کشوری است و حالا در شیراز درس می خواند. او گفته بود تهیه بعضی از کتاب ها برای او 900 میلیون تومان هزینه دارد. او حتی خودش یکبار 100 میلیون تومان پول به من داد تا آن را به پسرش برسانم. من که حرف های او را باور کرده بودم دوبار به عزت پول قرض دادم تا بتواند هزینه های تحصیل پسرش را پرداخت کند. 
شاهد دیگر گفت: من هم که حرف های عزت را باور کرده بودم یک مرتبه 3 میلیون تومان پول به او قرض دادم اما هرگز فکر نیم کردم دروغ گفته باشد.
در این بین امیر برخواست و گفت: پدرم به همه گفته بود دانشجوی دانشگاه شیرازهستم به همین خاطر اجازه نمی داد از خانه بیرون بروم. او برای اینکه اقوام و بستگان حرفش را باور کنند و به او پول قرض بدهند بارها خودش به آنها پول میلیونی داده بود تا آنها پول را به دست من برسانند.
بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مدیر شبکه جم با شلیک 27 گلوله در ترکیه کشته شد +عکس و جزئیات

پشت پرده زندگی قاتل سریالی زنان از زبان هم روستایی هایش / او دزد روستابود و ...عکس

راز ورود پنهانی یک زن به خانه همسایه اش لو رفت

وحشت از 2 موجود بدبو در بالکن خانه ای در تبریز + عکس

اعتراف یک زن در دادگاه: معشوقه ام دوست صمیمی اش را زنده زنده در آتش سوزاند +عکس

اقدام شوم 2 مرد در شب میهمانی

راز شوم قائزه و خواهرش در اتاق ملاقات پلیس + عکس

شلیک های زن 22 ساله ظهر دیروز در خیابان دولت تهران مردی را کشت

فاطمه دختر دانشجو در حسادت زنانه چهره اش را از دست داد+ عکس فاطمه قبل حادثه شوم و بعد از 62 بار جراحی

عکس و اعتراف زن جوانی که شوهرش را در خیابان پیروزی تهران تکه تکه کرد

راز پسر نخبه یک پدر که بلای جان او شد!

پزشک جراح و مشهور به خاطر شکایت 27 زن و گرفتن زیر میزی محاکمه شد+عکس

زود به خانه بازگشتم زنم با حالت زننده از اتاق بیرون آمد/ فرشاد دوست صمیمی ام آنجا بود با فروغ ارتباط پنهانی داشت!

خانم پرستار 2 دختر را برای شکنجه شیطانی به خانه نامزدش برد!+عکس این زن و مرد

اقدام وقیحانه زن شوهردار و دوست پسرش در سفر به ترکیه / این زن منشی یک پزشک آبادانی بود

فیلم لحظه حمله وحشیانه به دختر 12 ساله در سرویس بهداشتی مدرسه +فیلم و عکس

سقوط هواپیما در استان گلستان + عکس و فیلم

قتل فجیع پدر به دست پسر و همسر در جنوب تهران+عکس

 

 

کدخبر: 260845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟