به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم شجاعی رییس پلیس Police بهشهر گفت: ماموران پلیس در جریان فریبکاری یک زن که به شیوه دعانویسی، رمالی و فالگیری از طریق شبکه های مجازی از طعمه هایش کلاهبرداری می کرد قرار گرفتند.
وی افزود: بدین ترتیب ماموران برای دستگیری عامل این کلاهبرداری ها وارد عمل شدند و با اقدامات تخصصی و فنی موفق به شناسایی زن 38 ساله ای به نام فاطمه شدند.
سرهنگ شجاعی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مرجع قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی بهشهر، اظهار داشت: متهم ضمن اعتراف به کلاهبرداری از شهروندان از طریق رمالی و فالگیری در شبکه های مجازی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
وی در خاتمه با اشاره به این که کلاهبرداران معمولا با استفاده از شیوه های حیله گرانه در فضاهای مجازی همواره به دنبال سودجویی های خود هستند، گفت: امروزه با توجه به این که بهترین مشاوران مذهبی، خانواده و روانشناسی در جامعه ما در دسترس می‌باشند، دیگر زمان رمالی و پیشگویی برای حل گرفتاری‌های مردم گذشته است و کارشناسان امر می‌توانند این مشکلات را به خوبی حل کنند؛ اتفاقی که هرگز در مراجعه به یک فالگیر و رمال نمی‌افتد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟