ماجرای گروگانگیری یک زن و کودک در یوسف آباد تهران +این مرد تحت تعقیب پلیس بود+عکس

به گزارش رکنا، روز سوم اردیبهشت ماه امسال مجرم خشنی پیش روی دادیار موسوی در دادسرای ناحیه 34 تهران قرار گرفت و در 2 مامورپلیس از تعقیب و گریز و گروگانگیری تبهکار قدیمی پرده برداشتند.
مرد مرموز در امیرآباد
دادیار موسوی در مطالعه پرونده این مجرم خشن پی برد که ساعت هشت و 45 دقیقه دوم اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 125 یوسف آباد در حال گشت زنی در منطقه امیرآباد بودند که با مردی مرموز در خیابان روبرو شده اند و زمانیکه 2 مامور برای بررسی های بیشتر به سمت این مرد می روند جمشید که یکی از متهمان سابقه دار است سناریوی هولناکی را در برابر ماموران کلید زده است.
نشانه گرفتن 2 پلیس
جمشید 38 ساله در این مرحله با دیدن ماموران کلت کمری اش را زیر لباسش بیرون کشیده و به سمت ماموران می گیرد و 2 پلیس Police را تهدید می کند که اگر جلوتر بروند ماشه را خواهد چکاند و حتما به سمت آنها شلیک خواهد کرد. 
شلیک به پلیس
جمشید پس از تهدید مسلحانه با پای پیاده شروع به دویدن می کند تا از دست ماموران پلیس که با وجود تهدید جدی وی او را تعقیب می کردند فرار Escape کند در همین تعقیب و گریز خیابانی بود که ماموران برای تسلیم شدن مرد مسلح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده اما جمشید باز بی اعتنا به این اخطارهای جدی ماموران به فرارش ادامه می دهد.
گروگانگیری خیابانی
جمشید که نمی خواست در دام ماموران پلیس گرفتار شود در حال فرار با کلت خود به سمت ماموران گلوله ای شلیک می کند که خوشبختانه گلوله به 2 مامور اصابت نمی کند تا اینکه جمشید با دیدن زوج جوان و کودک 4 ساله یک سناریوی گروگانگیری را به اجرا می رساند.
این خلافکار در این مرحله با گروگان hostage گرفتن اعضای  این خانواده ماموران را تهدید می کند که اگر دست از تعقیب بر ندارند آنها را خواهد کشت و در حالیکه زوج جوان و کودکشان به شدت ترسیده بودند یکی از ماموران پای جمشید را هدف قرار می دهد که این مرد در این مرحله قبل از شلیک گلوله پلیس با رها کردن گروگان ها دوباره پا به فرار می گذارد.
گیر کردن گلوله 
در ادامه پرونده مشخص می شود که جمشید پس از فرار قصد تیراندازی به سمت ماموران را داشته که در این مرحله گلوله در کلت وی گیر می کند و ماموران با دیدن این صحنه با خلع سلاح کردن جمشید موفق به دستگیری وی می شوند و در بازرسی از جمشید یک قمه و گاز اشک آور به دست آوردند.
داستان دروغ مرد خشن
جمشید در اعترافات ابتدایی در کلانتری درباره مسلح بودند و فرار از دست پلیس نوشته بود وقتی از زندان Prison آزاد شده به خاطر جدایی همسرش افسرده شده و مواد مصرف می کند و چون باید هزینه زندگی خودش و دختر 14 ساله اش را تهیه می کرد از شهرهای شمالی به تهران آمده تا کاری دست و پا کند تا اینکه با مردی آشنا می شود که قول کار به او داد.
جمشید در کلانتری گفته بود که روز حادثه Incident مرد غریبه یک کلت کمری، گاز اشک آور و قمه در اختیارش قرار داده بود تا آن را در محل قرار ملاقاتی به یکی از دوستانش تحویل دهد که در سر قرار پلیس به او مشکوک شده و مجبور به فرار شده است.
جمشید در کلانتری سعی داشت که با داستانسرایی هایش راز یک سرقت Stealing مسلحانه را پنهان کند اما جمشید که پیش روی دادیار موسوی قرار گرفته بود در برابر سوالاتی که از او شد به تناقض گویی پرداخت تا اینکه مجبور به افشاگری شد.
سرقت مسلحانه مطب پزشک
جمشید به دادیار پرونده گفت: چندی پیش با بهزاد آشناد شدم که طراحی یک سرقت مسلحانه  از مطب پزشک را برنامه ریزی کرده بود و چون به پول نیاز داشتم تصمیم به همکاری با بهزاد و دوستش گرفتم.
وی افزود: سر خیابان بودم و دوستانم برای بررسی و زاغ زنی به داخل ساختمان شدند و قرار بود وقتی بیماران از مطب پزشک خارج می شوند و در پایان کار برای اجرای نقشه مان وارد عمل شویم که از بخت بد من ماموران آمدند و چون به من مشکوک شده بودند راهی جز تهدید با کلت نداشتم تا بتوانم از دست آنها فرار کنم.
جمشید گفت: پلیس از تعقیب من دست بردار نبود به همین خاطر با دیدن زوج جوان و فرزندشان به فکر گروگانگیری افتادم اما چون نمی خواستم به کسی در این ماجرا آسیب برسد دوباره فرار کردم که دستگیر شدم.
در کلانتری دروغ گفتم چون فکر می کردم بتوانم با داستانسرایی از اتهامات شانه خالی کنم اما وقتی به دادسرا آمدیم دیدم من به خاطر بهزاد وارد این باند شده ام و همه ماجراها به گردن من می افتد که تصمیم به افشاگری گرفتم.
بنا به این گزارش، دادیار موسوی در این مرحله دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تجسس ها برای دستگیری همدستان این متهم ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

در ماشین من و زن جوان تنها بودیم، وسوسه شدم و او را به جاده فرعی نزدیک ورامین بردم و به زور ...

افسانه دوست صمیمی ام شوهرم را در دوران نامزدی از من گرفت!

اماراتی ها مدعی شدند / این سرباز در درگیری قایق ایرانی با اماراتی ها کشته شد+عکس

راز ارتباط شیطانی دروازه بان لیگ برتری با دختر جوان

سقوط مرگبار 2 دختر دانشجو با 206 داخل رودخانه سفید رود

6 سال عقد بودیم، چند روز بعد از ازدواج عروس خانم گفت به مردی دیگر علاقه دارد و ...

قبل از بازی در فیلم 2 بار به اتاق میلیاردر کثیف در هتل رفتم و ...+عکس

مردی مزاحم زنش را در خیابان کشت+ فیلم لحظه قتل

کتک کاری زن و شوهر جوان به خاطر قطع شدن اینترنت خانه

2 پسر جوان قربانی ارتباط شیطانی دختر جوان در خانه مجردی

2 قاتل شیطان صفت اعدام شدند+عکس

مربی شیطان صفت فوتبال پسر 10 ساله را به ویلای خود برد و ...+ عکس

آزار زن جوان در ارابه شیطانی مرد افغان در ورامین+ عکس

این زندانی از تشنگی مُرد!

مرگ تلخ تازه عروس وداماد

دزدی که خودش غافلگیر شد! + فیلم


 

 

کدخبر: 259950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟