تبلیغات

راهنمایی و رانندگی امارات در گزارشی اعلام کرد که قانون Law جدیدی برای رانندگان سیگاری تصویب شده است که براساس این قانون رانندگانی که سیگار خود را در خیابان ها پرت کنند بیش از هزار درهم جریمه نقدی و 6 امتیاز منفی در گواهینامه آنان ثبت خواهد شد.

این قانون از نیمه دوم 2017 میلادی اجرا خواهد شد و با رانندگان متخلف به جد برخورد خواهد شد.

راهنمایی و رانندگی امارات هدف از اجرای این قانون را ترک سیگار توسط رانندگان و رعایت نظافت و حمایت از محیط زیست اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 259773
  • فیلم آواز اصیل ایرانی با صدای محمدرضا منصوری؛ وقتی «مرگ خاموش» دل مخاطبان را لرزاند + فیلم

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات