اداره شانزدهم (1)

24 فروردین‌ماه بود که زن جوانی وحشت‌زده خودش را به کلانتری 152 خانی‌آباد رساند و از یک راننده پراید مسافربری به اتهام تجاوز شکایت کرد. او توضیح داد: ساعت 15:30 امروز از محل کارم در شهرک غرب خارج شدم. کنار خیابان منتظر تاکسی بودم تا به پل Bridge مدیریت و از آنجا به نازی‌آباد بروم که سواری پراید مسافربری توقف کرد. بعد از گفتن مسیر سوار شدم و راننده حرکت کرد. هنوز به پل مدیریت نرسیده بودیم که راننده مقصد نهایی‌ام را سؤال کرد که گفتم نازی‌آباد. او هم گفت می‌خواهد به نازی‌آباد برود. وقتی به نازی‌آباد رسیدیم، راننده تغییر مسیر داد و وارد بزرگراه آزادگان شد. به او اعتراض کردم و گفتم که ماشین را نگه دار تا پیاده شوم. او گفت که راه را اشتباه آمده دوباره به مسیر اصلی برمی‌گردد. کمی جلوتر، اما وارد یک جاده خاکی شد. روی تابلو نوشته شده بود کریم‌آباد. دوباره به او اعتراض کردم. این‌بار سرعت ماشین را کم کرد. درها را قفل کرد و چاقو کشید. بعد بطری به من نشان داد و گفت که داخلش اسید است و اگر تسلیم خواسته شوم او نشوم به صورتم اسید می‌پاشد. ترسیده بودم. راه فرار Escape یا نجات نداشتم. کسی هم از جاده خلوت عبور نمی‌کرد. او جای خلوتی توقف کرد. با چاقو به سراغم آمد و...

شکایت که مطرح شد، پرونده به دستور رئیس شعبه اول دادگاه کیفری استان تهران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. زن جوان در این‌باره جزئیات بیشتری از ماجرا را شرح داد. او گفت: راننده مردی حدوداً 23 ساله، موهای حنایی، با قدی بلند، اندامی چاق و صورتی لاغر بود. او وقتی داشت با ماشینش از محل دور می‌شد، توانستم با گوشی تلفن همراهم از پلاک خودرو عکس بگیرم.

همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان شماره پلاک خودرو - ایران 22/***ج52 - را بررسی کنند. سواری پراید به نام زنی میانسال بود، اما معلوم شد که پراید در اختیار پسر 26 ساله‌اش مهدی است. کارآگاهان سپس تصویر مهدی را به دست آوردند و آن را به شاکی نشان دادند که او را شناسایی کرد. در شاخه دیگری از بررسی‌ها معلوم شد که مهدی از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً به همین شیوه به زنی جوان تعرض کرده و اسفندماه از زندان آزاد شده است. سپس محل زندگی مهدی در خیابان ستارخان، خیابان شادمهر شناسایی و او ساعت 9 صبح امروز بازداشت شد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در اولین بازجویی به جرمش اعتراف کرد.

وی ادامه داد: تحقیقات از متهم برای شناسایی جرائم احتمالی بیشتر در جریان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

اعتراف های هولناک آشپز قاتل هنگام کشف اجساد / خفاش شب گیلان از 7 قتل زن گفت+عکس و جزئیات

امیر با نقشه شیطانی المیرا را از شهرک غرب ربود و به شمال برد و ... / او می خواست پدر دختر را در برابر عمل انجام شده قرار دهد+عکس

وقتی وارد خانه شدم ایوب با دو دوستش و یک زن در حال عیاشی بودند / وقتی به خودم آمدم که شوهرم با یک دختر فرار کرد و ...

التماس کردم که نوعروسم ولی 3 جوان شیطان صفت هر بلایی خواستند در بیابان فردیس کرج سرم آوردند و ...+عکس

فرار خنده دار یک دزد از دست پلیس در خیابان+ فیلم

 


 

 

کدخبر: 259226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟