بلاتکلیفی 8ساله پدر 2 قلوها / وسوسه های شیطانی زن همسایه زندگی ام را تباه کرد+عکس

به گزارش  گروه حوادث Accidents رکنا، عصر پنجم مرداد 88 کارگران یک مرغداری در شهریار با پلیس Police تماس گرفتند و از پیدا شدن جنازه یک مرد میانسال که با شلیک گلوله به سرش از پا در آمده  بود خبر دادند. پلیس به مرغداری مورد نظر رفت و با جنازه مرد میانسال به نام محمد روبه رو شد. پلیس در نخستین گام از تحقیقات به پرس و جو از کارگران مرغداری پرداخت. یکی از آنها گفت: ساعتی قبل یک مرد و دو زن را دیدیم که هراسان به سمت یک پیکان سفید می رفتند. آنها سوار پیکان شدند و گریختند. 
پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بازجویی از همسر قربانی به نام محبوبه پرداخت. این زن که خودش را بی اطلاع از ماجرای کشته شدن همسرش نشان می داد در بازجویی های بعدی پرده از رابطه پنهانی با یک مرد غریبه برداشت و به اجیر کردن یک مرد برای کشتن Killing شوهرش اعتراف کرد. 
محبوبه گفت: برای کشتن شوهرم مرد همسایه به نام مصطفی را اجیر کردم. به او قول دادم در صورت کشتن شوهرم 6 میلیون تومان به او پول بدهم یک کلت کمری در اختیارش قرار دادم و خودم همراه شوهرم برای خرید مرغ به سمت مرغداری رفتیم. آنجا بود که مصطفی و همسرش را دیدیم. مصطفی به دروغ گفت پیکان او خراب شده و نیاز به کمک دارد. وقتی شوهرم همراه او رفت صدای شلیک شنیدم. همان موقع مصطفی برگشت و من و همسرش سوار بر پیکان به خانه رفتیم.
به دنبال اظهارات تکان دهنده این زن مصطفی بازداشت شد و به قتل Murder اعتراف کرد. وی پای میز محاکمه ایستاد و با حکم قضایی به قصاص و محبوبه به 15سال زندان Prison محکوم شد. حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد اما اولیای دم پیگیر پرونده نشدند. به این ترتیب با گذشت نزدیک به 8 سال از جنایت Crime مصطفی بلاتکلیف در زندان ماند.
با توجه به بلاتکلیف ماندن مصطفی وی از زندان نامه ای به دادگاه نوشت و درخواست اعمال ماده 429 را مطرح کرد. به این ترتیب دیروز مصطفی در حالی پای میز محاکمه ایستاد که سه پسر قربانی در دادگاه حاضر شدند. آنها اعلام کردند با دریافت دیه اعلام گذشت می کنند اما عمه و عموهایشان حاضر به گذشت نیستند. سپس مصطفی به دفاع پرداخت و گفت: من در شرایط بد مالی قرار داشتم که خام حرف های زن همسایه شدم. او به من گفته بود شوهرش مرد بد اخلاقی است. چون همسرم دو قلو باردار بود و صاحب خانه خواسته بود خانه مان را به سرعت تخلیه کنیم به پول نیاز داشتم. مجبوبه 2 میلیون تومان به من پول داد و گفت بعد از عملی کردن نقشه 4 میلیون باقی را به من می دهد اما هیچ وقتی پولی به من نداد. من چند روز بعد از قتل بازداشت شدم و در این سالها همسر و فرزندانم سختی زیادی کشیدند.در مدتی که در زندان بلاتکلیف بودم بارها آرزوی مرگ کردم.حالا هم می خواهم زودتر تکلیف زندگی خودم و خانواده ام روشن شود.
بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. 
مطابق ماده429 قانون Law مجازات اسلامی در مواردی که محکوم به قصاص در زندان است و صاحب حق قصاص بدون عذر موجه و یا به دلیل ناتوانی در پرداخت تفاضل دیه و با جهت انتظار برای  بلوغ یا افاقه ولی دم، مرتکب را در وضعیت نامعین رها کند با شکایت محکوم از این امر، دادگاه صادر کننده حکم مدت مناسبی را مشخص و به صاحب حق قصاص اعلام می کند تا ظرف مهلت مقرر شده نسبت به گذشت از شاکی یا اجرای حکم قصاص اقدام کند.
در غیر این صورت دادگاه می تواند بعد از تعیین تعزیر و گذشتن مدت زمان آن با اخذ وثیقه مناسب و تایید رییس قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان تا تعیین تکلیف از سوی صاحب حق قصاص،مرتکب را آزاد کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

اعتراف های هولناک آشپز قاتل هنگام کشف اجساد / خفاش شب گیلان از 7 قتل زن گفت+عکس و جزئیات

امیر با نقشه شیطانی المیرا را از شهرک غرب ربود و به شمال برد و ... / او می خواست پدر دختر را در برابر عمل انجام شده قرار دهد+عکس

وقتی وارد خانه شدم ایوب با دو دوستش و یک زن در حال عیاشی بودند / وقتی به خودم آمدم که شوهرم با یک دختر فرار کرد و ...

التماس کردم که نوعروسم ولی 3 جوان شیطان صفت هر بلایی خواستند در بیابان فردیس کرج سرم آوردند و ...+عکس

جزئیات اقدامات شیطانی قاتل سریالی 7 زن در گفتگو با رییس پلیس آگاهی گیلان / فرزاد مردی خونسرد است و ...

فرار خنده دار یک دزد از دست پلیس در خیابان+ فیلم

این مرد کارمندان بانک را به خانه می برد و... / او را می شناسید+ عکس

بلای وحشتناکی که یک جوان بر سر ملکه زیبایی ایتالیا آورد+ عکس

گریه های یک نوزادی که زنده به گور شده بود راز شیطانی مادرش را لو داد+عکس

قاتل پلیس ساختمان 800 میلیون تومان داد تا به دار آویخته نشود+عکس

بلای شیطانی که سر دختر جوان در کارگاه آمد

 

 

کدخبر: 259218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟