7 مرد مسلح در زاهدان لحظاتی قبل از اقدام به سرقت مسلحانه دستگیر شدند+ عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ علی عارف نژاد رئیس پلیس Police زاهدان درتشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و امنیت محله محور و در پی گشت زنی های هدفمند، عوامل تخصصی کلانتری 16 زاهدان به یک پژو 405 پلاک مخدوش مشکوک شده و به این خودرو دستور ایست دادند. 
این مقام انتظامی افزود: ماموران با اقدامات پلیسی و در فرصتی مناسب این خودرو را در یکی از خیابان های فرعی متوقف و در بازدید از این خودرو یک قبضه سلاح و مقادیری مهمات کشف و سه سرنشین این خودرو را دستگیر کردند. 
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی از قصد خود برای سرقت Stealing مسلحانه خودروهای گران قیمت خبر دادند، گفت: این سارقان همچنین به همدستی با چهار نفر دیگر اعتراف، که ماموران با هماهنگی قضائی چهار همدست دیگر آن ها را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 
عارف نژاد در ادامه تصریح کرد: پلیس در بازرسی از مخفیگاه این سارقان در مجموع شش قبضه انواع سلاح به همراه مقادیر مهمات مربوطه و سه سواری سرقتی را کشف کرد. 
رئیس پلیس شهرستان زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: در بررسی های بعمل آمده از سوابق این متهمان، شرارت، خرید و فروش مواد مخدر Drugs و سرقت است که تلاش ماموران برای رسیدگی بیشتر به این پرونده و جرایم ارتکابی این افراد ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟