این 3 زن نقشه کثیفی داشتند + عکس

 در پی وقوعات مشابه به شیوه جیب بری از مسافرین خطوط BRT  شهر تهران بویژه در محدوده مناطق مرکزی شهر تهران ، اجرای طرح کنترل نامحسوس ایستگاه های BRT در این مناطق در دستور کار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ و کلانتری های این مناطق قرار گرفت .

22 اسفند ماه سال گذشته ، تیم تجسس ویژه کلانتری 107 فلسطین در زمان کنترل نامحسوس ایستگاه اتوبوس دروازه دولت ، به دو زنجوانی مشکوک شده و آنها را تحت نظر قرار دادند .

مأمورین پس از گذشت مدت زمان کوتاهی و با اطمینان از سارق بودن این خانم جوان ، زمانیکه آنها قصد داشتند تا از طریق ایستگاه مترو دروازه دولت از محل خارج شوند ، هر دو نفرشان را دستگیر و در همان بازرسی اولیه موفق به کشف مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از زنان، کیف های زنانه و گوشی های تلفن همراه شدند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" و به دستور بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه 6 تهران ، متهمین جهت ادامه تحقیقات در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با انتقال "پریسا . م" ( 23 ساله ) و "زهرا . ح" ( 26 ساله ) به پایگاه سوم آگاهی ، هر دو نفر آنها به عنوان سارقین جیب بر حرفه ای از طایفه ی فیوج که با یکدیگر نیز دارای نسبت فامیلی هستند ، مورد شناسایی قرار گرفتند ؛ بررسی سوابق پریسا نشان داد که وی بارها به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان Prison شده و در آخرین سابقه ی دستگیری ، در شهر زنجان و به اتهام "حمل و نگهداری غیر مجاز سلاح گرم" دستگیر و مدتی را در زندان سپری کرده است .

در بازرسی از مخفیگاه متهمین ، کارآگاهان موفق به کشف مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه ی متعلق به بانوان ، چند ده عابر بانک ، گوشی های تلفن همراه و ... شدند که از طریق این اموال ، دهها مالباخته شناسایی و متهین نیز در تحقیقات تکمیلی به دهها فقره جیب بری در ایستگاه های خطوط بی آر تی بویژه در مناطق مرکزی شهر تهران اعتراف کردند .

روز 21 فروردین ماه امسال، تیم تجسس ویژه کلانتری 107 فلسطین در ایستگاه اتوبوس چهارراه ولیعصر ، اقدام به شناسایی یکی از جیب برهای سابقه دار و حرفه ای زن طایفه ی فیوج کرده ؛ ضمن دستگیری و انتقال وی به کلانتری ، در بازرسی از اموال بدست آمده موفق به کشف چندین دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از بانوان شدند .

با شناسایی تعدادی از زنانی که در همان روز و به شیوه جیب بری مورد سرقت Stealing قرار گرفته بودند ، پرونده مقدماتی با موضوع "جیب بری" تشکیل و متهمه به دستور بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 6 تهران جهت انجام تحقیقات در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت

"سودابه . الف" ( 35 ساله ) که بارها به اتهام "جیب بری" و "نزاع و درگیری" دستگیر و روانه زندان شده ، پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی و شناسایی از سوی کارآگاهان و همچنین تعدادی از مالباختگان ، صراحتا به دهها فقره جیب بری به شیوه تک نفره از مسافرین زن خطوط بی آرتی بویژه در محدوده خیابان های ولی عصر و انقلاب اعتراف و عنوان داشت که عمده ی پول بدست آمده از سرقت هایش را صرف خرید از مراکز تجاری از قبیل پاساژهای لباس فروشی ، چند مورد طلافروشی و نهایتا خرید از سوپر مارکت ها کرده است .

با شناسایی تعدادی از مراکز خرید و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ، تصاویر سودابه شناسایی شد ؛ تنها در یک فقره ، سودابه با سوء استفاده از کارت عابر بانک حاوی رمز متعلق به یکی از مالباختگان اقدام به خرید میلیونی لباس در محدوده میدان هفت تیر کرده بود .

سرهنگ کارآگاه محمـد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام خبر کاهش محسوس سرقت های جیب بری پس از دستگیری این سه زن جیب بر عنوان داشت : با انجام تحقیقات پلیسی ، متهمین به دهها فقره جیب بری اعتراف و در ادامه دهها مالباخته نیز شناسایی و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دعوت شدند .

سرهنگ کارآگاه محمـد نادربیگی ، در پایان با دعوت از سایر مالباختگان گفت : از کلیه مالباختگان بویژه زنانی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمین و پیگیری شکایات خود به پایگاه سوم پلیس مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟