نرگس نمی دانست مهندس جوانی در دام دوست پسرش افتاده است و او هم درگیر این ماجرا است! +عکس

به گزارش حوادث رکنا، چندی پیش مهندس جوانی با مراجعه به پلیس Police از ماجرای سرقت Stealing شدن خودرویش خبر داد و تیمی از ماموران برای دستگیری وارد عمل شدند.
ماموران در گام نخست پی بردند که سارق به صورت حرفه ای اقدام به باز کردن در خودرو کرده و سپس در چشم برهم زدنی وسایل داخل خودرو و یک لپ تاپ را به سرقت برده است.
تحقیقات پلیسی کلید زده شد تا اینکه مهندس جوان که پیگیر پرونده اش بود با حضور در اداره پلیس سناریوی عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد.
مرد جوان به ماموران گفت: دزد The Thief لوازم داخل خودرویم با من تماس گرفته و پیشنهاد داده تا در قبال دادن رمز لپ تاپم مدارک و اسنادی را که به سرقت برده به دستم برساند.
وی افزود: چون داخل لپ تاپم نقشه و مدارک زیادی وجود دارد پیشنهاد دادم تا در قبال دادن مدارک و لپ تاپم پول زیادی را به او پرداخت می کنم اما سارق طمع کار ادعا کرده که رمز لپ تاپ را می خواهد تا عکس ها خصوصی ام را ببیند.
در این مرحله ماموران با توجه به اینکه احتمال می دادند دزد جوان قصد دارد با به دست آوردن عکس های خصوصی مهندس جوان در مرحله بعدی اقدام به اخاذی کند به مهندس جوان آموزش دادند تا دزد را سرگرم کند.
ماموران در گام بعدی شماره تلفنی را که سارق جوان با آن تماس گرفته بود مورد ردیابی قرار دادند و در این مرحله به دختر جوانی به نام نرگس رسیدند.
نرگس زمانیکه در برابر ماموران قرار گرفت از ماجرای سرقت بی اطلاع بود و ادعا کرد که چند روز قبل پسر جوانی که با وی در شبکه های تلگرامی آشنا شده را در محل قرار ملاقات کرده است و پسر جوان از او خواسته که با موبایلش به یکی از دوستانش زنگ بزند.
بدین ترتیب ماموران از دختر جوان خواستند تا پسر جوان را که همان سارق حرفه ای بود به محل قرار بکشاند که در این مرحله سعید 35 ساله بی خبر از همه جا و بدون اطلاع از اینکه پلیس در کمین او نشسته است در محل قرار ملاقات حاضر شد و ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این دزد سابقه دار را دستگیر کردند.
روز گذشته سعید برای تحقیقات بیشتر پیش روی سید امین میروکیلی ، دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 قرار گرفت و گفت: 7 ماه است که از زندان Prison آزاد شده ام و در این سالها که سرقت می کنم بارها به زندان رفتم و همیشه پس از آزادی Freedom و پایان دوران محکومیتم به خاطر اعتیاد دوباره به دنبال سرقت لوازم داخل خودرو رفتم.
وی افزود: همیشه در حال سرقت دستگیر می شدم اما این بار به خاطر طمع و نقشه اخاذی از مهندس جوان در دام پلیس گرفتار شدم.
این سارق حرفه ای گفت: پس از آخرین آزادی فکر کنم حدود 200 سرقت داخل خودرو انجام داده باشم و در این پرونده نرگس نمی دانست من سارق هستم و به دروغ گفته بودم که شب ها در یک شرکت کار می کنم.
سعید برای تحقیقات بیشتر و افشای دیگر جرائم احتمالی اش در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟