به گزارش رکنا: سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری سارق موسسه مالی اعتباری ثامن توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خبر داد.

سردار بهمن امیری مقدم رییس پلیس استان خراسان رضوی به رکنا گفت: این سرقت ساعت 11:25 دقیقه 26 فروردین ماه امسال ماموران پلیس مشهد در جریان سرقت مسلحانه از یک موسسه قرض الحسنه در خیابان چمن 89 قرار گرفتند.

وی افزود: خیلی زود ماموران با حضور در محل سرقت پی بردند که جوانی سوار بر موتور پالس مشکی رنگ و در حالیکه کاپشن مشکی به تن داشته با پوشانده چهره و داشتن کلاه کاسکت سفید رنگ وارد این موسسه داشته و با تهدید اسلحه اقدام به سرقت  نزدیک به 30 میلیون ریال از داخل بانک کرده است.

سردار امیری مقدم ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات فنی و در کمتر از 48 ساعت توانستند مخفیگاه این سارق تازه کار را که در منطقه رسالت خواجه ربیع مشهد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

رییس پلیس مشهد گفت: سارق جوان که سعید.س 32 ساله است هیچ سابقه کیفری نداشته و در همان تحقیقات ابتدایی به سرقت مسلحانه از موسسه ثامن اعتراف کرد.

بنا به این گزارش، کاراگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی  با انتقال متهم به پلیس آگاهی تحقیقات خود را با دستورات تخصصی مقام قضایی برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه این سارق مسلح آغاز کرده اند.

 

 

کدخبر: 258170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟