از بالای دیوار داخل خانه پریدم پسر همسایه لباس نامرتبی داشت و خواهرم ...... +عکس

«مطمئن شدم کشتن وحید جایز است؛ کلا 30 ثانیه طول کشید» مرد جوان این را گفت و به قاضی خیره شد. او متهم است که با همدستی پدرش، پسر همسایه را به بهانه ایجاد مزاحمت برای خواهرش به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده است. او پیش از این یک‌بار به قصاص محکوم شده اما دیوان عالی کشور این حکم را رد کرده تا پرونده برای دومین بار در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گیرد.

ماجرا از 15 آذر 90، همزمان با مفقود شدن وحید 20 ساله در پاکدشت شروع شد. او آخرین بار هنگام ورود به خانه زنی به نام ناهید دیده شده بود.

با افشای این سرنخ، ناهید مورد بازجویی قرار گرفت تا راز ناپدید شدن وحید فاش شود. او به‌دست برادر و پدر ناهید به قتل Murder رسیده و جسدش به آتش کشیده شده بود. هر دو متهم دستگیر و در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

احمد 26 ساله که با درخواست قصاص اولیای‌دم روبه رو شده بود، گفت: «روز حادثه Incident پدرم چند بار با گوشی ناهید تماس گرفت اما او جواب نداد. گفتم حتما مثل سه بار قبل، از خانه فرار Escape کرده است. همراه پدرم به خانه او رفتیم. در حیاط قفل بود. از روی دیوار پریدم و در را باز کردم. تازه وارد خانه شده بودیم که وحید را با لباسی نامناسب دیدم. ناهید هم تا ما را دید پا به فرار گذاشت.

عصبانی شدم و با تیغ موکب‌بری که آنجا بود وحید را کشتم. سپس با کمک پدرم، جسدش را به اطراف تهران بردیم و آتش زدم.» در حالی که احمد بر مهدورالدم بودن مقتول تاکید داشت، همسر سابق او با شهادتش مسیر پرونده را تغییر داد.

او گفت: «شب حادثه، پدرشوهرم برایم تعریف کرد که وحید را در ماشین کشته‌اند نه در خانه.» در پایان دادگاه، مرد جوان به قصاص، پدرش به حبس و ناهید به شلاق Whip محکوم شد اما رای قصاص در دیوان عالی کشور شکست و برای بررسی مجدد به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

صبح دیروز، احمد که برای دومین‌بار با درخواست قصاص اولیای‌دم روبه‌رو شده بود با تکرار اعترافات قبلی‌اش گفت: «من هرگز از کشتن Killing وحید پشیمان نیستم. او در خانه ناموس من چه کار می‌کرد؟ فکرم به من گفت که کشتن وحید در آن شرایط جایز است. من او را در خانه کشتم.»

پدر احمد نیز گفت: «من هیچ نقشی در قتل نداشتم. فقط کمک کردم جسد را در پتو بپیچیم و به اطراف تهران ببریم.» در پایان دادگاه قضات وارد شور شدند تا حکم این پرونده جنجالی را صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: جام جم

 

کدخبر: 257561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟