اعتراف هولناک ترین قاتل سریالی /  او 22 زن و دختر را با ماشین پلیس شکار می کرد+ عکس

به گزارش پلیس Police شهر «آنگارسک» سیبری، «میخاییل پاپکوف» 53 ساله که سال‌ها به‌عنوان افسر پلیس با مجرمان و تبهکاران مبارزه می‌کرد و به گفته خانواده و فرزندانش مهربان‌ترین مرد جهان بود، با خلق وخوی شیطانی، هولناک‌ترین جنایات تاریخ جنایی روسیه را رقم زده بود.قربانیان این جانی دختران و زنان 17 تا 40 ساله بودند که به گفته پلیس درمیان آنها زنان مغازه دار، معلم، کارگران رستورانی، زنان خیابانی و... وجود داشتند.او سال 2015 و زمانی که به اتهام قتل Murder 22 زن و دختر جوان شناسایی ودستگیرشده واعتراف کرده بود، دخترش که باور نداشت پدرمهربانش دست به چنین جنایات وحشیانه‌ای زده باشد با فریاد به دادگاه اعتراض کرد و اتهامات پدرش را دروغ خواند. این درحالی بود که «پاپکوف» در یکی از جنایت‌های سریالی‌اش، معلم مدرسه دخترش را ربوده و پس از آزار و اذیت وحشیانه، او را به قتل رسانده بود. اما برای اینکه راز جنایتش فاش نشود هزینه کفن ودفن معلم نگون بخت را پرداخت و آن را هدیه‌ای برای محبت‌های مقتول به دخترش خواند؛ اقدامی که مورد قدردانی بسیاری قرار گرفت.ازسوی دیگر به دنبال تحقیقات ویژه جنایی، اعلام شد بسیاری از قربانیان این قاتل The Murderer سریالی مخوف که سر نداشتند با انواع و اقسام وسایل مرگبار شکنجه Torture شده بودند.قضات دادگاه روسیه پس از افشای 22 جنایت Crime مأمور پلیس، او را در سال 2015 به حبس ابد محکوم کردند. اما دستور تحقیقات پرونده با وجود محکومیت این جنایتکار همچنان ادامه یافت.«پاپکوف» که در طول دوران حرفه‌ای حضور در پلیس، یک بار مظنون پرونده آزار و اذیتی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود.اما درعین حال بارها به‌عنوان پلیس نمونه مورد قدردانی قرار گرفته و چندین بار نیز تست روانی و جسمانی داده بود.

اعترافات شوم

«پاپکوف» بتازگی ازقتل هولناک 60 زن ودختر دیگر هم پرده برداشت و در جریان بازپرسی با خونسردی جرایمش را پذیرفت و گفت: «سال 1992(25 سال قبل) نخستین قتل را انجام دادم. به همین خاطر نخستین زنی را که دیدم سوار کردم. از آن به بعد هم این کار را ادامه دادم.»این قاتل روس دراعتراف‌هایش گفت: همیشه با لباس پلیس سراغ قربانیان می‌رفتم و در بیشتر مواقع بیرون کلوب‌ها و رستوران‌ها به کمین زنان تنها می‌نشستم. «وقتی زنان تنها را می‌دیدم به بهانه‌ای آنها را سوارماشین می‌کردم و در ادامه راه، به محلی خلوت رفته و نقشه‌ام را عملی می‌کردم. من هرگز برای قتل‌ها برنامه‌ریزی نمی‌کردم. به همین خاطر وقتی طعمه‌ام را می‌دیدم تصمیم می‌گرفتم که او را چگونه به قتل برسانم. ضمن اینکه همیشه تبر، چاقو و چوب بیسبال درماشینم بود.»محکومیت پاپکوف به قدری برای اطرافیان و همکاران او غیرقابل باور بود که تا سال 2000 کارآگاهان نیز او را در پرونده این جنایات بی‌تقصیر می‌دانستند. اما پس ازاعترافات صریح اش، همه عقب نشینی کرده و تحقیقات برای شناسایی قربانیان دیگر ادامه یافت.با توجه به اینکه براساس اسناد موجود، این افسر فاسد پلیس روسیه مدتی به‌عنوان دلال خودرو نیز فعالیت کرده بود، پلیس احتمال می‌دهد پاپکوف در این باره نیز جنایت‌هایی انجام داده باشد و تعداد قربانیانش به بیش از 100 نفر برسد. کارآگاهان بر این باورند اگر آمار دقیق جنایات پاپکوف مشخص شود او می‌تواند یکی از هولناک‌ترین جانیان تاریخ لقب بگیرد.درحال حاضر «هارولد شیپمان» از انگلیس با بیش از 260 جنایت، مخوف‌ترین قاتل سریالی جهان است. لوییز گاراویتو از کلمبیا که پلیس نتوانست جرایم او را در پرونده قتل 300 نفر اثبات کند، با اعتراف به قتل 138 کودک در رده دوم خطرناک‌ترین قاتلان قرار دارد. «پدرو رودریگس فیلو» نیز با 71 جنایت، رتبه سوم را در این رده‌بندی دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

2

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

ابهام در علت مرگ عارف لرستانی / مراسم تشییع و خاکسپاری عارف لرستانی ظهر امروز از مسجد بلال

افسانه دختر زیبایی بود او را در پارک ملت دیدم و به خانه ام بردم / نمی دانستم او تحت تعقیب است تا اینکه در پارتی دستگیر شد و ...

وقتی از دیوار وارد خانه مجردی مرجان شدم او و منصور را در وضعیت شیطانی دیدم و ...

آرمان ومهناز را در شرایط بدی دیدم / این صحنه برایم قابل درک نبود و ...+عکس

راز جسد رها شده یک دختر جوان با لباس مهمانی در بیابان

اعتراف شروین به ارتباط های شبانه و شیطانی با زن شوهردار / پلیس مسعودیه تهران با تماس شوهر این زن به خانه اش رفت

حمله وحشیانه به یک روستا در مازندران / مهاجمان به زن و مرد رحم نکردند

صحنه عجیبی که هنگام حمله شوم به یک زن رخ داد+ فیلم

فیلم وحشتناک از فاجعه منطقه تیمورلو آذرشهر / گلایه های دردمند سیل زده ها+فیلم و عکس

ارتباط شیطانی زن جوان با پسر آشپز / شوهر این زن شب کار بود و وقتی صبح به خانه آمد با صحنه وحشتناکی روبرو شد

نقشه شوم نصاب ماهواره برای زن جوان در تهرانسر / این مرد اعدام می شود+عکس

زن سابقم را به بهانه مریضی نازنین به خانه کشاندم و ... / بلایی که سر لیلای 28 ساله در حمام آمد

عقرب زرد مسافران یک پرواز را به وحشت انداخت

گرگ شرور تلگرام دستگیرشد

مردی که قبر خود را کند تا در آن جان دهد+ عکس

سیل آمد، تماشاگران را برد

دستبرد نقابدار مسلح به یک موسسه قرض الحسنه در مشهد

2 کودک و 3 مرد در رودخانه ای در دزفول غرق شدند+ عکس

اعتراف هولناک ترین قاتل سریالی / او 22 زن و دختر را با ماشین پلیس شکار می کرد+ عکس

مرد آبادانی توهم زد و نیمه شب یک مرد را در رختخواب زنش دید و ...+عکس

دختر جوان در حمام بود که سایه شومی را جلوی چشمانش دید

 

کدخبر: 257506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟